Te koop:
Een splinternieuwe Mavic Ksyrium Elite wielset inclusief banden. Deze set is afkomstig uit mijn nieuwe Canyon Ultimate CF SL. Ik geef de voorkeur aan mijn carbon wielsets en verkoop daarom de wielen.
Specificaties:
Mavic Ksyrium Elite 2016
Gewicht: 1550 gram (zonder banden)
Lagers: QRM Lagers
Spaken: 18 voor 20 achter
Body: Shimano 9-10-11 speed
Banden Incl.: Ja
Bredere velg voor meer comfort en minder luchtweerstand
Inter Spoke Milling 4 Dimensions technologie voor betere aerodynamica en het reduceren van het gewicht
Mavic Yksion Griplink 25mm buitenband op het voorwiel voor ideale wegligging in de bochten
Mavic Yksium Powerlink 25mm buitenband op het achterwiel voor de ideale krachtoverbrenging op de weg
Vaste prijs voor forumleden: 400 euro exclusief eventuele verzendkosten (de wielen kunnen verstuurd worden in een speciale doos).
http://link.marktplaats.nl/m1016324270
Forumregels
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!
VERKOCHT
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
ik zou de wielen tzt niet met een standaardpakket (inderdaad 6,95) versturen, maar aangetekend: dan gelijk verzekerd tot € 500,- en kost je € 8,60
Ik heb eventueel interesse in enkel het achterwiel zonder banden.
Echter is dit afhankelijk van uitkomst van garantiegevalletje van mijn huidige wiel.
Zelfde wielset, waarvan de achtervelg gescheurd is.
Mocht je ze over een aantal weken nog niet verkocht hebben dan zal ik nog wel eens contact zoeken
Echter is dit afhankelijk van uitkomst van garantiegevalletje van mijn huidige wiel.
Zelfde wielset, waarvan de achtervelg gescheurd is.
Mocht je ze over een aantal weken nog niet verkocht hebben dan zal ik nog wel eens contact zoeken