Wat heb jij voor het laatst gekocht?
-
- Forum-lid
Wilier (FSA) Plasma stuur. Attente fietsenmaker wees mij er op dat Wilier kennelijk met een opruiming bezig was. Foto's volgen uiteraard.
Laatst gewijzigd door toerfietserftw op 27 feb 2016 23:30, 2 keer totaal gewijzigd.
Kijk mama, zonder handen ................. Kijk mama, zonder tanden
-
- Forum-lid
Een mio 505 hc superbunden voor 299 euro
Shimano Alfine, Miche Supertype 52T en de nieuwe Brompfication magnesium pedalen met quick release
Edit: ik zag net dat eindelijk de Bro0ks C13 beschikbaar was dus meteen maar even gekocht vor mijn Canyon. Hopelijk is dit een fijner zadel dan de Selle Italia Flite die ik nu heb (ik hoor heel veel goede verhalen over de C13 namelijk).
Edit: ik zag net dat eindelijk de Bro0ks C13 beschikbaar was dus meteen maar even gekocht vor mijn Canyon. Hopelijk is dit een fijner zadel dan de Selle Italia Flite die ik nu heb (ik hoor heel veel goede verhalen over de C13 namelijk).
-
- Forum-lid
Vrijdag besteld en zaterdag ontvangen, gisteren onder Kuurne (heerlijke koers gezien!) gemonteerd;
- biba's
- Senso's
- Kmc ketting
- 5800 cassette
- Reynolds blauw.
Ik vind het wel goed. Geen dure exotische onderdelen meer die regelmatig vervangen moeten worden voor mij. Enkel de Reynolds blokken maar hiermee vind ik het verschil met een budget variant te groot..
- biba's
- Senso's
- Kmc ketting
- 5800 cassette
- Reynolds blauw.
Ik vind het wel goed. Geen dure exotische onderdelen meer die regelmatig vervangen moeten worden voor mij. Enkel de Reynolds blokken maar hiermee vind ik het verschil met een budget variant te groot..
Zit al rustig te kijken voor een bib met korte broek. En ik wil graag dezelfde zeem als mijn lange broek, sarpasso.
Maar de prijzen zijn hoog zeg. Zelfs hoger dan die van mijn lange broek, en dat vind ik gek.
Maar ok, eerst eens een shirtje en schoenen zien te bemachtigen.
Maar de prijzen zijn hoog zeg. Zelfs hoger dan die van mijn lange broek, en dat vind ik gek.
Maar ok, eerst eens een shirtje en schoenen zien te bemachtigen.
Lijkt me redelijk logisch.Bredalp schreef:
De nieuwe zomercollectie wordt nu gepresenteerd. En dan zijn de prijzen hoog. Je zult moeten wachten op de uitverkoop. Dus als je iets goedkoop wil hebben dan koop je je korte broek in het najaar en je lange broek in het voorjaar
o'7o
Ja ok, dat is ook weer logisch. Maar de adviesprijzen liggen niet zo heel veel uit elkaar. En dan heb ik het over broeken met de progetti zeem.
Maar het scheelt wel ja. Helaas heb ik nog geen korte broek dus kan niet wachten tot het najaar. Ach ja, paar tientjes meer dan ik voor ogen had. Komt goed.
Maar het scheelt wel ja. Helaas heb ik nog geen korte broek dus kan niet wachten tot het najaar. Ach ja, paar tientjes meer dan ik voor ogen had. Komt goed.
- plantagenet
- Forum-lid