Inlegzolen specialized
-
- Forum-lid
Ja, werken voor mij prima.
Heb ze net aangeschaft zonder wigjes. Paar keer mee gereden en bevallen goed. Let wel op welke versie je neemt.
Ik heb de groene versie(meeste steun, volgens de meeting had ik deze nodig) omgeruild voor de blauwe, die veel natuurlijker zitten. Ik vond dat de steun bij de groene variant te ver naar voren zat, bovendien werden mijn schoenen er heel krap van.
Ik heb de groene versie(meeste steun, volgens de meeting had ik deze nodig) omgeruild voor de blauwe, die veel natuurlijker zitten. Ik vond dat de steun bij de groene variant te ver naar voren zat, bovendien werden mijn schoenen er heel krap van.
Gazelle Trendy 7 speed, RVS velgen
Ik rijd met de normale rode inlegzool voor mijn rechtervoet, maar mijn linkervoet had iets meer steun nodig volgens de meting. Dus daar rijd ik met de blauwe (midden) zool. De eerste paar dagen merk je de steun inderdaad, maar na een paar dagen geen erg meer in.
prima zooltjes volgens mij.
prima zooltjes volgens mij.
Die zooltjes zijn daar niet voor. Die wigjes wel, maar als je daar iets aan wil veranderen kun je het beste een fietsmeting doen.Gvst1974 schreef:Hebben jullie dan ook het gevoel dat de knie beter boven je voet blijf.
Dat het dus in een rechte lijn blijft.
Volgens de verkoper wel en op verpakking staat dat ook weer gegeven ik heb ook een meting gedaan die van specialized.
Daar kommen ze dus met deze zooltjes aan zetten.
Bij andere fietsmetingen kennen ze dit niet vandaar mijn vraag wat vinden jullie er van is dit zo en geeft dit geen problemen
Bij andere fietsmetingen kennen ze dit niet vandaar mijn vraag wat vinden jullie er van is dit zo en geeft dit geen problemen
Ze zullen je voeten een klein beetje opzij kantelen, maar als je benen echt goed uitgelijnd moeten worden heb je wel van die wigjes nodig, maar daar zou ik niet zelf mee experimenteren.Gvst1974 schreef:Volgens de verkoper wel en op verpakking staat dat ook weer gegeven ik heb ook een meting gedaan die van specialized.
Ik heb twee paar Northwave schoenen die pas echt lekker zitten met die zooltjes erin.
Uit die meting zal wel naar voren gekomen zijn of je ze wel of niet nodig hebt toch?