Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Cicli Barco Xcr stainless frame-new bike day!

woutervanwijk
Forum-lid
Berichten: 20
Lid geworden op: 31 mei 2013 14:10

woutervanwijk 14 mar 2016 12:35

Fiets is nu bijna af en klaar. Alleen de vork moet nog worden afgezaagd. Binnenkort verslag over de 1e rit

Gebruikersavatar
gazelle79
Forum-lid
Berichten: 262
Lid geworden op: 30 okt 2012 14:03
Locatie: Hoeven

Gebruikersavatar gazelle79 14 mar 2016 12:41

Ja! Dat is schitterend he! Het goud is prominent aanwezig maar toch weer niet zo dat té is. Is het een Chris King balhoofd?
Ik zou, maar dit is natuurlijk heel erg persoonlijk, aceton pakken om de Deda logo's te verwijderen en schuurpapier om de Campagnolo crank te ontdoen van het rood.
Maar schitterende fiets, hoe rijdt 't?
Afbeelding

woutervanwijk
Forum-lid
Berichten: 20
Lid geworden op: 31 mei 2013 14:10

woutervanwijk 14 mar 2016 12:52

gazelle79 schreef:Ja! Dat is schitterend he! Het goud is prominent aanwezig maar toch weer niet zo dat té is. Is het een Chris King balhoofd?
Ik zou, maar dit is natuurlijk heel erg persoonlijk, aceton pakken om de Deda logo's te verwijderen en schuurpapier om de Campagnolo crank te ontdoen van het rood.
Maar schitterende fiets, hoe rijdt 't?
Dankjewel! Ik ga er in ieder geval niet meer gouden details op zetten. Anders wordt het echt te veel van het goede. Balhoofd is van King inderdaad. Ga misschien nog een Deda Superleggero stuurpen op zetten. Die matte versie is wat minder opvallend en die letters zijn wat minder aanwezig. vVrder laat ik de crank zoals is het is. Misschien ooit nog een update als ik 2ehands wat leuks en exotisch tegen kom. Ben ook benieuwd wat het geheel weegt. Ik schat iets van tussen de 8 en 9 kg.

woutervanwijk
Forum-lid
Berichten: 20
Lid geworden op: 31 mei 2013 14:10

woutervanwijk 18 apr 2017 14:02


Gebruikersavatar
Vieux chnoque
Forum-lid
Berichten: 613
Lid geworden op: 25 jan 2014 10:23
Locatie: STEYL

Gebruikersavatar Vieux chnoque 18 apr 2017 20:11

Erg mooi en lekker tegen de trend in van alles moet zwart. Ik ben zelf een grote fan van blinkende spaken in de zon.
Vieux Chnoque
Evite de ramasser une gamelle!
et en cas de crampe: tire la

woutervanwijk
Forum-lid
Berichten: 20
Lid geworden op: 31 mei 2013 14:10

woutervanwijk 20 apr 2017 12:09

Vieux chnoque schreef:Erg mooi en lekker tegen de trend in van alles moet zwart. Ik ben zelf een grote fan van blinkende spaken in de zon.
haha. eens

Plaats reactie