Van simpele km-tellers tot vermogensmeters en GPS

Garmin express/Connect

goeti
Forum-lid
Berichten: 174
Lid geworden op: 03 feb 2006 17:02

goeti 14 mar 2016 13:54

ja de topic bestaat maar mij vraag of antwoord staat er niet tussen in deze topic of weet jij het antwoord op mijn vraag Lcsmet

Gebruikersavatar
Lcsmet
Forum-lid HC
Berichten: 16418
Lid geworden op: 30 mar 2009 18:55
Locatie: Het Soete Land van Waes

Gebruikersavatar Lcsmet 14 mar 2016 14:48

goeti schreef:ja de topic bestaat maar mij vraag of antwoord staat er niet tussen in deze topic of weet jij het antwoord op mijn vraag Lcsmet
Dus is jouw vraag toch perfect voor het topic.
Vergelijk het even met het volgende: Iemand met een vraag over een "Canyon" post deze in het reeds bestaande "Canyon" topic in plaats van telkens een nieuw topic te openen. :mrgreen:

Ik heb het antwoord op jouw vraag niet, ik gebruik "modern"
I know myself like no one else
Nothing to defend

robracermtb
Forum-lid
Berichten: 63
Lid geworden op: 23 okt 2014 22:00

robracermtb 14 mar 2016 15:34

Hoi Goeti,
Ik zat sinds gister met hetzelfde probleem. Ik vind de klassieke dashboard om meerdere redenen veel fijner dan de moderne. Het lijkt er op dat Garmin de link naar klassiek nu weggenomen heeft en we nu alleen nog de moderne versie krijgen.
Als ik het mis heb, hoor ik het graag.
Groet

fransvanginkel
Forum-lid
Berichten: 40
Lid geworden op: 13 jun 2007 14:56

fransvanginkel 15 mar 2016 21:58

Waar is Garmin klassiek gebleven :?:
frans

Zino
Forum-lid
Berichten: 113
Lid geworden op: 02 feb 2016 15:34

Zino 03 apr 2016 16:53

Ik wil een rit delen op Facebook die ik heb opgeslagen staat in garmin connect. Alles lukt maar als ik dan dat bericht bekijk op facebook staat er alleen het logo van garmin connect en Time als beschrijving. Het is dus een link om door te gaan naar garmin connect. Ik weet dat het mogelijk is om de kaart en afstand enz in 1 scherm te krijgen op facebook maar dit lukt dus niet. Iemand een oplossing? Prive-instellingen in garmin-connect staan juist voor zover ik weet.
Hoe rapper je traag kan rijden, hoe beter je bent...

goeti
Forum-lid
Berichten: 174
Lid geworden op: 03 feb 2006 17:02

goeti 04 apr 2016 09:47

na veel zoeken op de moderne versie toch alles terug kunnen vinden zoals op de klassieke versie
vb rapporten op rapporten klikken en onderaan op vorderingsoverzicht klikken en je kan terug vb dit jaar
is gelijk aan de oudere versie

Plaats reactie