Kasseienstroken rond Tilburg
- rielplayer
- Forum-lid
Watertorenstraat hier in Dongen. Zit ook jaarlijks in de ronde van midden Brabant.
- robbebopper
- Forum-lid HC
Eentje mét een escape in de vorm van een fietsstrook (overigens wel een die gemaakt is van klinkers), maar wel een heel lange strook ligt van Eindhoven naar Nederwetten. Naam: De Soetermeerseweg.
http://www.strava.com/segments/1266359
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Dat zijn toch gewoon klinkers?robbebopper schreef:Eentje mét een escape in de vorm van een fietsstrook (overigens wel een die gemaakt is van klinkers), maar wel een heel lange strook ligt van Eindhoven naar Nederwetten. Naam: De Soetermeerseweg.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Prima lijstje: doorgeven aan rijkswaterstaat en zorgen dat ze de asfaltmachines erheen sturen
Less is bore
-
- Forum-lid
Goed idee. Alle voor het verkeer slechte wegen en dus ook kasseiwegen asfalteren.daniel1975 schreef:Prima lijstje: doorgeven aan rijkswaterstaat en zorgen dat ze de asfaltmachines erheen sturen
Tussen Riel en Alphen ( Bunga Melati meen ik)
Tussen Goirle en Alphen ( vlakbij de Mac)
Volgens mij heeft Rouleur of Soigneur vorig jaar nog eens een kasseientocht in en rondom 013 gereden!
Tussen Goirle en Alphen ( vlakbij de Mac)
Volgens mij heeft Rouleur of Soigneur vorig jaar nog eens een kasseientocht in en rondom 013 gereden!
...het is niet de fiets die plezier geeft, het is het Fietsen....
Ik ben ook wel eens door het historische centrum van Oirschot gestuiterd.
De eerste prijsvergelijker voor online fiets-shops: DonBidon.nl
Mag ik hier even half off topic op inhaken? Ja, dat mag ik.
Ik ben me ook aan t voorbereiden op Parijs Roubaix en zoek kasseistroken rondom Utrecht (stad). Ik heb de Kapelweg door Blauwkapel al gevonden, maar weten jullie er nog meer?
Centrum Utrecht valt af, daar kan je niet relaxed met een noodvaart doorheen jakkeren .
Ik hoor t graag! Thanks alvast/
Ik ben me ook aan t voorbereiden op Parijs Roubaix en zoek kasseistroken rondom Utrecht (stad). Ik heb de Kapelweg door Blauwkapel al gevonden, maar weten jullie er nog meer?
Centrum Utrecht valt af, daar kan je niet relaxed met een noodvaart doorheen jakkeren .
Ik hoor t graag! Thanks alvast/
Binnenstad van Den Bosch en de kern van Oirschot liggen ook nog wat kasseien gecombineerd met klinkers.
Bij Helvoirt ligt er parallel aan de N65 nog een paar honderd meter kasseien als scheding tussen fietspad(met veel scheef liggende tegels) en de oude N65.
Beter duik je zuidelijk van Tilburg de grens over, genoeg kasseien in Belgique.
Bij Helvoirt ligt er parallel aan de N65 nog een paar honderd meter kasseien als scheding tussen fietspad(met veel scheef liggende tegels) en de oude N65.
Beter duik je zuidelijk van Tilburg de grens over, genoeg kasseien in Belgique.