Comfort Domane 5.2 vs Emonda SL6
-
- Forum-lid
Klopt ook maar ik heb niet het idee dat hier de keuze gaat tussen een fiets van 10 kilo en een lichtgewicht. De domane is echt niet zwaar en past blijkbaar beter bij meneer zijn geometrie. Maar het enige waar hij zich druk om maakt is gewicht.
Maak joe woar
Ik hoop dat 'meneer' niet slaat op mij?
En wat het gewicht betreft, ben ik eigenlijk vooral niet mee bezig!
Wel ben ik bezig met de zoektocht naar een goed frame!! Gezien de aanwezigheid van het isopseed systeem in de domane, had ik hier wat twijfels over, en zocht ik naar ervaringsdeskundige gebruikers...
MVG
En wat het gewicht betreft, ben ik eigenlijk vooral niet mee bezig!
Wel ben ik bezig met de zoektocht naar een goed frame!! Gezien de aanwezigheid van het isopseed systeem in de domane, had ik hier wat twijfels over, en zocht ik naar ervaringsdeskundige gebruikers...
MVG
Simon
-
- Forum-lid
Sorry als ik het verkeerd heb opgevat, door uw vragen over het klimmen kreeg ik en ik geloof ook anderen het idee dat dit wel belangrijk was. Om u dan toch nog te proberen helpen, in de testen kwam steeds uit de test dat hij goed klimt en niet soft aanvoelt.
Maak joe woar
geen probleem! Ik zit vooral wat met het Isospeed systeem in mijn hoofd. Uit de testen komt dit heel duidelijk naar boven als Top. Maar mensen die er mee gereden hebben, en los van enige review, zijn vaak de interessantste bronnen van info!
Grten
Grten
Simon
- rielplayer
- Forum-lid
ik heb de domane 5.2 en ik vind het een fantastische fiets. Alleen zoveel mensen en zoveel fietsen. Ga gewoon lekker proefrijden en kies de fiets die het beste bij je past.
Wat betreft Isospeed; dat werkt en verder heb je er geen last van;-)
Wat betreft Isospeed; dat werkt en verder heb je er geen last van;-)
Laatst gewijzigd door rielplayer op 21 mar 2016 13:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Als het inderdaad specifiek om de isospeed gaat, dan kan ik alleen maar beamen dat dit super werkt! Makkelijk te onderhouden en je hebt er al enorm veel profijt van op klinkerwegen. Ik heb Parijs roubaix gedaan op een madone en 2x op de domane. Het verschil is significant.
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Wit is niet onderhoudsvriendelijk, maar welke kleur is dat wel.simons schreef:THX voor de feedback. Ik zou de Domane 2016 5.2 (wit/grijs) kopen.
Wat is jullie mening? Kleur - wit ? onderhoudsvriendelijk...
Een krasje in witte lak is wel veel zichtbaarder, omdat dit zich vult met vuil, dan een kras in een andere kleur.
Maar als je er een gewoonte van maakt om na elke rit je fiets te kuisen maakt het niet uit of het een rode of een groene of zelfs witte is, toch
Hier heb je mogelijk nog wat aan.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend