Titanium fietsen
Holy godmother! Wat een dikke bak. Alleen ff de decals van de stuurpen halen en dan is ie AF.
Hele mooie Litespeed! Maar zie ik nou goed dat er Ultegra op zit (crankstel toch)? Dat zou jammer zijn, een topfiets verdient een topgroep (hoewel er kwalitatief niets mis is met Ultegra, maar die groep is te gewoontjes voor dit racemonster )
Mooi plaatje trouwens, welke helling is dit?
Cannondale SuperSix EVO, Sram Red
Scott Addict R1, DA 7900
Cannondale F29 Alloy 2 SLX/XT
Scott Addict R1, DA 7900
Cannondale F29 Alloy 2 SLX/XT
Bedankt voor de reacties !magoo schreef:Hele mooie Litespeed! Maar zie ik nou goed dat er Ultegra op zit (crankstel toch)? Dat zou jammer zijn, een topfiets verdient een topgroep (hoewel er kwalitatief niets mis is met Ultegra, maar die groep is te gewoontjes voor dit racemonster )
Molenberg in de Vlaamse Ardennen.
Is inderdaad een Ultegra di2. Kon enkel een elektronische groep op geplaatst worden. Dura-ace di2 of Campa EPS véél te duur, waardoor de keuze voor een Ultegra di2 rap was gemaakt... (was initieel de bedoeling om mijn mechanische campa-groep over te zetten, tot bleek dat dit geen optie meer was.... )
-
- Forum-lid
Mooie fiets en di2 ultegra is echt geweldig.
Maak joe woar
stronaap schreef:Mijn Litespeed T3.
Prachtig, lijkt veel op mijn Archon. Ik zie alleen dat ik eigenlijk moet investeren in een nieuw setje wielen .
It takes an awful lot of money to look this cheap - Dolly Parton
Heeft één van jullie ervaring met de Carrera Scatto?
Momenteel wordt de frameset best scherp aangeboden. Ik heb de test in de Fiets 12.2014 gelezen en dat klinkt positief, maar toch ff verder informeren.
Laatst kwam er een mooie Dedacciai Strada waar ik te lang getwijfeld had, nu maar eens korter op de bal spelen.
Momenteel wordt de frameset best scherp aangeboden. Ik heb de test in de Fiets 12.2014 gelezen en dat klinkt positief, maar toch ff verder informeren.
Laatst kwam er een mooie Dedacciai Strada waar ik te lang getwijfeld had, nu maar eens korter op de bal spelen.
- vrderuiter
- Forum-lid
Ja *zucht* die Deda, wat een ding he?! Waanzinnig!mkriens schreef:Heeft één van jullie ervaring met de Carrera Scatto?
Maar die Carrera, ik ken hem niet. Wel mooi ook, zie plaatje onder. Waar ben je de scherpe aanbieding tegengekomen?
Hier had net zo goed niets kunnen staan...