Gewoon doen.fre911 schreef:Intussen via de lokale fietsenhandelaar een super aanbod gekregen voor de Specialized Roubaix SL4 Sport. Komt op 1600 euro. Amper 50 euro meer dan de Canyon ... Aanbod geldt ook voor de Tarmac Sport maar ben bang dat deze te sportief is.
https://www.specialized.com/be/nl/bikes ... ort/106477
Canyon Endurace 7.0 of 7.0 SL
- Lcsmet
- Forum-lid HC
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Volledig akkoord, ligt er aan wat de prioriteiten zijn van TS. Persoonlijk heb ik er geen boodschap aan.JorBak schreef:Klopt gene, afmontage is wel minder. Echter kan het aanbod en de service van een (goede) FM wel een voordeel zijn tov een online aankoop. En misschien speelt levertijd een een rol?
Vandaag de Specialized Tarmac Sport in levende lijve gaan bekijken. Deze zal het niet worden. Ik had teveel het gevoel dat er op bepaalde zaken bespaard werd. In tegen stelling tot de duurdere modellen natuurlijk. Maar als eerste fiets ga ik echt geen plus 2000 euro fiets kopen. De 20% korting bleek trouwens plots niet meer te gelden op de Tarmac Sport. Zal dus toch de Canyon Endurace worden. Is gelukkig op voorraad in mijn maat.
Zopas de Endurace CF 7.0 SL (Ultegra) besteld gezien er vandaag 10 procent korting is op dat specifieke model. Daardoor gaat deze van 1699 euro naar 1529 euro. Terwijl de gewone CF 7.0 (105) op 1499 euro blijft ... 30 euro verschil voor de upgrade van 105 naar Ultegra lijkt me een goeie deal