Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Canyon

felipe07
Forum-lid

felipe07 11 apr 2016 07:25

Ik heb een Canyon frame size vraag gesteld in onderstaand topic.

http://www.fiets.nl/forum/viewtopic.php?f=9&t=78683

Kan iemand mij verder helpen?

LittleWhiteDog
Forum-lid

LittleWhiteDog 11 apr 2016 09:30

Ik kreeg net een mail dat mijn fiets verstuurd is ! 2 weken eerder dan de datum op de orderbevestiging ... leuk na 6 maanden wachten :)

Maar ik ben daar deze week eigenlijk helemaal niet op voorzien thuis ... Zal moeten voor "opvang" zorgen :lol:

Weet iemand hoeveel dagen na die verzendingsmail de fiets ongeveer aankomt?

Enig idee ? Wordt een dagje verlof ...

Bedankt !

labean
Forum-lid

labean 11 apr 2016 10:48

@LWD, de mijne werd de dag erna geleverd.

LittleWhiteDog
Forum-lid

LittleWhiteDog 11 apr 2016 13:13

labean schreef:@LWD, de mijne werd de dag erna geleverd.
Olala, van een stroomversnelling gesproken. Benieuwd naar de status bij UPS ... Hoe dichter hoe ongeduldiger :twisted: :twisted: :twisted:

basil
Forum-lid

basil 11 apr 2016 16:43

@LWD, haha blijkbaar ben ik niet alleen zo ongeduldig. Ik heb vanmorgen ook een mail gekregen dat mijn bestelling aan UPS is overgemaakt en mijn bestelling binnen enkele dagen zal worden geleverd...

Spannend... kan mij (nog) niet voorstellen dat mijn bike morgen geleverd zou worden ook al maakt @labean mij nu wel heel ongeduldig ;)

RuudRuud
Forum-lid

RuudRuud 11 apr 2016 17:35

Volgens mij werd de mijne ook binnen 24 uur geleverd..

LittleWhiteDog
Forum-lid

LittleWhiteDog 11 apr 2016 18:06

basil schreef:@LWD, haha blijkbaar ben ik niet alleen zo ongeduldig. Ik heb vanmorgen ook een mail gekregen dat mijn bestelling aan UPS is overgemaakt en mijn bestelling binnen enkele dagen zal worden geleverd...

Spannend... kan mij (nog) niet voorstellen dat mijn bike morgen geleverd zou worden ook al maakt @labean mij nu wel heel ongeduldig ;)
Haha, ik ook niet ... Ik was mentaal ingesteld op de week van 25 april :P
Voel mij nu net een kind aan de vooravond van Sinterklaas :lol:

Patrickvanv
Forum-lid

Patrickvanv 11 apr 2016 22:08

Vol smart wachten op je fiets, en dan heb je hem eindelijk binnen blijkt er iets mis te wezen met
De levering, zoo pijnlijk
Geintje natuurlijk veel plezier met je nieuwe fiets

LittleWhiteDog
Forum-lid

LittleWhiteDog 11 apr 2016 22:36

Patrickvanv schreef:Vol smart wachten op je fiets, en dan heb je hem eindelijk binnen blijkt er iets mis te wezen met
De levering, zoo pijnlijk
Geintje natuurlijk veel plezier met je nieuwe fiets
Amai, het zou zomaar kunnen.
Of misschien bevalt ie helemaal niet ... ben ik zodanig vergroeid met mijn huidige fiets (waar ik zo van hou) dat ik me niet direct goed voel ... Spannend !

Levering gebeurt morgen volgens de UPS website ... Zie ernaar om diene foto te kunnen uploaden :geek:

labean
Forum-lid

labean 11 apr 2016 23:02

@LWD.. Toen ik een aantal weken geleden op een woensdagmiddag het verzendbevestigingsmailtje kreeg dacht ik ook dat ik 'm op zn vroegst smaandags kon verwachten. Maar 's morgens stond de track-and-trace-code al op 'opgehaald door postbode in sorteercentrum Apeldoorn'. Gelukkig had ik die donderdagmiddag geen afspraken. Geniet er morgen van beiden!

Jaap Telder
Forum-lid

Gebruikersavatar Jaap Telder 12 apr 2016 07:55

Nog even en men gaat weer klagen dat de fietsen te vroeg geleverd worden....... 8-)

pieterdijk
Forum-lid

pieterdijk 12 apr 2016 08:48

Daar is m.b.t. garantiegevallen nog geen sprake van. Sinds eind december al bezig met mijn aeroad vanwege een afgeknapte bout in mijn aeroad. (een vaker voorkomend probleem). Nadat het in Eindhoven niet is gelukt de bout zonder schade te verwijderen de mededeling gekregen dat er een vervangend frame moest komen. Maar er waren geen oud model aeroads meer. Vervolgens is het frame naar Duitsland gestuurd en daar is de bout verwijderd. Na 1 rit zakte echter mijn zadelpen naar beneden. De conclusie; de bout is er uitgeboord en het schroefdraad is beschadigd. Eerst werd en geopperd dat ik de bout met loctite moest vastzetten, hier ging ik niet mee akkoord. Dus het frame weer opgestuurd en toen kwam de mededeling dat er toch weer oud model aeroads gemaakt gaan worden.
Vorige week kwam de melding dat het nieuwe frame er was dus heb ik mijn oude frame weer opgestuurd. Nu bleek dat er veel kleurverschil was tussen mijn oude vork en het nieuwe frame en werd er gemeld dat het frame opnieuw gespoten moest worden en dit sneller zou zijn dan een nieuwe vork erin! Ik word er zo langzamerhand wel moe van. Overigens wel de vraag neergelegd of het frame eerst kaal wordt geschuurd want ik hoef geen 2 laklagen. Ik ben benieuwd!!
Nog maar een fiets erbij

Plaats reactie