mont ventoux
-
- Forum-lid
Sault valt echt wel mee hoor. Die eerste 20km kan je, mits je ze rustig aanpakt, heel makkelijk rijden. Trouwens ook heel mooie 20 kms. Met het nodige karakter en de wil om boven te geraken zal die laatste 6 ook wel lukken hoor. Toch denk ik dat je best een lichter binnenblad kan monteren .
En natuurlijk zijn we heel benieuwd naar je dappere poging of eventueel pogingen.
Dus de ervaringen lezen we hier graag terug.
Als de wil al heel sterk is, kom je al een heel eind, ander blaadje erop kan inderdaad geen kwaad.
Dus de ervaringen lezen we hier graag terug.
Als de wil al heel sterk is, kom je al een heel eind, ander blaadje erop kan inderdaad geen kwaad.
Bikers are not alone
das het probleem de fiets is al daar en heb geen ander binnenblad denk ik . dus het zal daarmee moeten gebeuren. de nodige FB met foto's komt er zeker .
heeft er mss iemand nog iddeen wat ik nog kan doen in tussentijd , tot vrijdag bedoel ik dan om mijn slaagkansen wat te verhogen?
heeft er mss iemand nog iddeen wat ik nog kan doen in tussentijd , tot vrijdag bedoel ik dan om mijn slaagkansen wat te verhogen?
-
- Forum-lid
@ BVC, je kan eens een dag nu in de ardennen gaan ploeteren om het klimgevoel wat terug te krijgen
bvc schreef:heeft er mss iemand nog iddeen wat ik nog kan doen in tussentijd , tot vrijdag bedoel ik dan om mijn slaagkansen wat te verhogen?
Als je religieus bent héél veel bidden
TS moet, als hij/zij verstandig is alle colletjes in de buurt pakken voor het grote werk. En dat zijn er heel wat. Over Col des Abeilles vanuit Sault en dan onderaan links door de Gorges de la Nesque terug, al met al ook ruim 20 km klimmen. En fantastisch mooi. Misschien ben je dan klaar voor Sault. Een klim met 1200 hoogtemeters, in de Tour de France klimcategorie nog altijd een buitencategorie col! Wie heeft het hier over mietjes kant?
-
- Forum-lid
Yoda schreef:Je kan er ook gewoon fietsen huren met een triple.. scheelt zeker
Zeker voor een paar tientjes een fiets huren inderdaad (die 42/28 wordt waarschijnlijk een martelgang in de laatste kilometers / geen succes) en er een uur of drie voor uittrekken; rustig aan, voldoende eten en genieten van het vakantiegevoel / de omgeving.
Veel "plezier"!
Frits