Na een klein jaar gefietst te hebben op een goedkoop b-merk ben ik toe aan wat beters.
Budget is max 1200 euro.
Vandaag ben ik bij diverse fietsenwinkels wezen kijken voor een fiets.
En nu twijfel ik tussen 2 fietsen en ik hoop dat ik met jullie hulp de knoop door kan hakken.
Ik heb gezien een Sensa Trentino SL en een Focus CAYO AL 105.
Beide mooie fietsen met shimano 105 afgemonteerd.
Zijn er hier mensen die ervaring hebben met deze fietsen en waar moet ik op letten.
alvast bedankt
Sensa of Focus
Als je de zoekfunctie gebruikt kan je wel het één en ander vinden over de Sensa, over de Focus denk ik niet is volgens mij niet heel populair in NL.
De Cayo AL 105 heeft tevens geen Shimano 105 remmen en crank, de Sensa heeft dit wel.
De Cayo AL 105 heeft tevens geen Shimano 105 remmen en crank, de Sensa heeft dit wel.
Ik heb zelf een Sensa Romagna 105 uit 2013, dat is mijn eerste racefiets en ik heb geen moment spijt gehad.
In 2014 overjarig gekocht tegen een scherpe prijs. Ik rijd er dagelijks op naar mijn werk en buiten de reguliere slijtage nooit problemen gehad. Ik ben zelf een zware rijder (100Kg), en dan zijn de standaard Supra wielen echt ondermaats (stijfheid van een zak klei, echter nog steeds recht) maar dat is dan ook het enige. Ik vind de Trentino overigens een mooiere fiets dan de Romagna. Als eerste fiets kun je daar een hoop plezier aan beleven.
In 2014 overjarig gekocht tegen een scherpe prijs. Ik rijd er dagelijks op naar mijn werk en buiten de reguliere slijtage nooit problemen gehad. Ik ben zelf een zware rijder (100Kg), en dan zijn de standaard Supra wielen echt ondermaats (stijfheid van een zak klei, echter nog steeds recht) maar dat is dan ook het enige. Ik vind de Trentino overigens een mooiere fiets dan de Romagna. Als eerste fiets kun je daar een hoop plezier aan beleven.