Schoonmaken carbon remrand
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
+1, met een heel klein beetje dreftnijkie schreef:Warm water gebruik ik meer niet.
Kan geen kwaad de blokjes af en toe even flink te poetsen, evt. een beetje remmenreiniger van de Action.
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
+1 blokken reinigen is sowieso een goed idee. Ik vraag me wel eens af of je dit niet met een waterproof schuurpapiertje zou kunnen doen?havana schreef:Kan geen kwaad de blokjes af en toe even flink te poetsen, evt. een beetje remmenreiniger van de Action.
Zo lang je daarna de boel goed afspoelt lijkt me dat geen punt.
VERSTUURD VANAF MIJN COMMODORE 64
VERSTUURD VANAF MIJN COMMODORE 64
Pak een fijne (schone) vijl ipv schuurpapiermonsieurpinot schreef:+1 blokken reinigen is sowieso een goed idee. Ik vraag me wel eens af of je dit niet met een waterproof schuurpapiertje zou kunnen doen?havana schreef:Kan geen kwaad de blokjes af en toe even flink te poetsen, evt. een beetje remmenreiniger van de Action.
En daarna even met de compressor schoonblazen of, als je die niet hebt, een spuitbusje perslucht van de Action.
- Verstuurd vanaf mijn Nokia 3310 met snake
- Verstuurd vanaf mijn Nokia 3310 met snake
-
- Forum-lid
Gewoon met hetzelfde sopje als je gehele fiets.... Doen ze bij de pro's ook! En idd de gleuven (van de blokjes welteverstaan ) even met de compressor schoonblazen.
Ik neem aan dat je de bike eens per week geheel inclusief wielen reinigt?! En met slecht weer natuurlijk na elke rit.
Commodore 64 Nokia 3310....
Verzonden met rooksignalen vanuit de wigwam onder het genot van een 70cl singlemalt.
Ik neem aan dat je de bike eens per week geheel inclusief wielen reinigt?! En met slecht weer natuurlijk na elke rit.
Commodore 64 Nokia 3310....
Verzonden met rooksignalen vanuit de wigwam onder het genot van een 70cl singlemalt.
Cannondale systemsix Dura ace
Specialized Epic FSR Elite WC
Specialized Epic FSR Elite WC