Wil je een nieuwe racefiets kopen? Hulp nodig? Stel al je vragen hier!

Giant of Cannondale?

Gebruikersavatar
JorBak
Forum-lid
Berichten: 198
Lid geworden op: 03 jan 2015 20:39

Gebruikersavatar JorBak 16 apr 2016 09:16

Beste Owjeej,

Ik denk dat je het lijstje dus kan inkorten door verder te gaan met de door jou benadrukte fietsen toch? Maakt je huiswerk misschien ook wat makkelijker. Ik lees veel positieve reacties op de Cannondales maar het zijn allemaal natuurlijk merken die weten hoe ze een fiets moeten bouwen. Kijk naar wat je mooi vindt en de beste deal ten aanzien van prijs/kwaliteit.
Wees niet te streng voor jezelf, als je bij een fiets een goed gevoel krijgt en je zit er goed op, dan is het koers! Wel leuk huiswerk in ieder geval ;)

Succes!

klimski
Forum-lid
Berichten: 430
Lid geworden op: 12 mei 2013 19:50

klimski 17 apr 2016 15:12

Klink als een gebroken plaat maar bij Elfring hebben ze juist veel Giant en Cannondale overjarig naar het lijkt voor zeer aantrekkelijke prijzen!

http://www.rijwielshop-elfring.nl/produ ... erby=price
Koga Granlux 1995 Campa Mirage.

Gebruikersavatar
hobbyist
Forum-lid
Berichten: 25
Lid geworden op: 03 jul 2006 15:23

Gebruikersavatar hobbyist 20 apr 2016 10:15

JorBak schreef:Beste Owjeej,

Ik denk dat je het lijstje dus kan inkorten door verder te gaan met de door jou benadrukte fietsen toch? Maakt je huiswerk misschien ook wat makkelijker. Ik lees veel positieve reacties op de Cannondales maar het zijn allemaal natuurlijk merken die weten hoe ze een fiets moeten bouwen. Kijk naar wat je mooi vindt en de beste deal ten aanzien van prijs/kwaliteit.
Wees niet te streng voor jezelf, als je bij een fiets een goed gevoel krijgt en je zit er goed op, dan is het koers! Wel leuk huiswerk in ieder geval ;)

Succes!

Amen hier sluit ik mij helemaal bij aan, er word geen rotzooi meer gemaakt door de A-merken. De rest is gewoon puur emotie, dus gewoon kopen wat je zelf mooi vind en waar jij je lekker bij voelt. Kijk naar hoe de fiets afgemonteerd word en voor welke prijs en welke wielen worden geleverd. Dan zou ik gewoon gaan voor de beste combi hiervan voor de aantrekkelijkste prijs.

Plaats reactie