Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Gevallen in 2016

ljanssen
Forum-lid

ljanssen 13 apr 2016 13:33

Goed dat je hem uit heb gereden Emielepiel! was ook nog best een stuk dat je hebt moeten overbruggen na de val. Succes met de amstel gold race, hopelijk ben je fit genoeg.

Manijack
Forum-lid

Manijack 14 apr 2016 12:30

Gisteren over de kop gegaan. Er stak een kat over die ik vol raakte. Resultaat, gebroken sleutelbeen, stuur in 3 stukken, bril kapot, helm kapot, elleboog kapot, grote blauwe plek op m'n heup en voorlopig niet fietsen.......
En ik was juist zo lekker bezig, sinds begin van het jaar iedere dag minimaal een uur naar voorbeeld van Leon de Kort dit ligt nu dus even stil helaas......
Helaas de kat niet meer gezien dus er valt ook niets te verhalen :dislike:

feddesman
Forum-lid

feddesman 14 apr 2016 15:59

Manijack schreef:Gisteren over de kop gegaan. Er stak een kat over die ik vol raakte. Resultaat, gebroken sleutelbeen, stuur in 3 stukken, bril kapot, helm kapot, elleboog kapot, grote blauwe plek op m'n heup en voorlopig niet fietsen.......
En ik was juist zo lekker bezig, sinds begin van het jaar iedere dag minimaal een uur naar voorbeeld van Leon de Kort dit ligt nu dus even stil helaas......
Helaas de kat niet meer gezien dus er valt ook niets te verhalen :dislike:
Sterkte met het herstel.
Ik had 2 weken meer gelukkig blijkbaar toen ik een flinks haas raakte alleen een schaafwond.

Geen lid van NTFU ? Dan is je fiets tot 1000 euro en je kleding tot 130 euro verzekerd.
Wel 50 e eigen risico.
Specialized Diverge Axs

rob74
Forum-lid HC
Contact

Gebruikersavatar rob74 14 apr 2016 17:19

Tsja,..... overstekende katten. Daar ben ik ook al een keer door over de kop gegaan. Die beesten zijn helaas erg onvoorspelbaar. Ik heb nu al meerdere malen gezien dat op het moment suprême, als het het echt spannend wordt, die beesten vaak de neiging hebben om zo hard mogelijk op het gevaar af te lopen.

anyway,..... suc6 met het herstel
Live fast; die young. mijn blog

Wolfhound32
Forum-lid

Gebruikersavatar Wolfhound32 14 apr 2016 20:38

En wéér wordt het belang van een helm aangetoond.
Veel sterkte met het herstel in elk geval. :like:

Sieper
Forum-lid

Gebruikersavatar Sieper 14 apr 2016 20:56

Vorig jaar idd een kat (zat in hoog gras tussen fietspad en weg) net op het moment suprême voor een scooter zien schieten, BAM onder het voorwiel, kat 180 graden de andere kant op weggeschoten BAM bij mij onder de auto. Daar konden geen 9 levens tegen op iig.
Afbeelding

ljanssen
Forum-lid

ljanssen 22 apr 2016 15:31

Emielepiel schreef:Nu sinds donderdag met griep op bed... Volgende week de amstel gold race.... fingers crossed...
heb je hem nog kunnen rijden?

mao
Forum-lid HC

Gebruikersavatar mao 22 apr 2016 15:59

Over AGR gesproken, gevallen over gladde putdeksel :-(
Gelukkig allen wat schrammen en een deukje in de ego.

DeletedUser02
Forum-lid HC

DeletedUser02 22 apr 2016 16:14

mao schreef:Over AGR gesproken, gevallen over gladde putdeksel :-(
Gelukkig allen wat schrammen en een deukje in de ego.
Er mist ook een hap uit je voorwiel zo te zien..

Emielepiel
Forum-lid
Contact

Gebruikersavatar Emielepiel 22 apr 2016 18:58

ljanssen schreef:
Emielepiel schreef:Nu sinds donderdag met griep op bed... Volgende week de amstel gold race.... fingers crossed...
heb je hem nog kunnen rijden?
Jep. Ging vanaf km 50 (eerste stop) aardig goed. Viel me niets tegen!

Ik ben onderweg ook twee keer tijdens een afdaling in de regen met het achterwiel weg geslipt over kleine putdeksels. Kon gelukkig op de fiets blijven zitten, maar je schrikt toch even.

Bij de beklimming van de Keuteberg zat ik achter iemand die z'n linker bil helemaal geschaafd had. Zat geen broek meer om de kont.. :-(

Swedish Chef
Forum-lid

Swedish Chef 23 apr 2016 20:06

Vandaag was het mijn beurt. Na 25 km wilde ik een stoeprandje opwippen (al veel vaker gedaan, toen ging het steeds wel goed) en daar lag ik. Op rechterelleboog en heup terecht gekomen. Winterjack (nog maar een keer of 4-5 aangehad) en overschoen kapot. Achterderailleur iets beschadigt, maar niet kapot, schakelt prima lijkt ook niet scheef oid.
Wel goed door kunnen fietsen, uiteindelijk 114 km gemaakt. Begin mijn heup nu echt goed te voelen, dat worden een paar dagen met stramme spieren. Zolang ik loop of fiets niet zoveel aan de hand, alleen vanuit zitten in beweging komen is niet zo fijn.

Sweety2008
Forum-lid

Gebruikersavatar Sweety2008 23 apr 2016 23:17

Ik heb nog steeds last van mijn heup ben toen de dinsdag na pasen gevallen.
Fietsen gaat goed maar hardlooen en of wandelen is geen goed idee. Dit is nu bijna 4 weken geleden. Van mijn elleboog heb ik maar 2 dagen last gehad.
Ach ja is gewoon pech hebben.
Ghost Nivolet 6LC

Plaats reactie