Kom maar op met die foto's.rooi1977 schreef:Yes ! Gisteren heb ik na 5 lange maanden mijn gloedje nieuwe TCR op mogen halen bij de FM
http://www.giant-bicycles.com/nl-nl/bik ... 359/84304/
Morgen meteen even testen tijdens de Steven Rooks Classic
Giant
- StevieSeagal
- Forum-lid
-
- Forum-lid
-
- Forum-lid HC
Prachtig frame, maar ai ai ai, laat hem de stijl politie niet zien! Zadeltasje, (gekleurde) ventieldopjes, zadel niet waterpas, 2,5cm aan spacers...leontoeter schreef:Hallo, hierbij mijn Giant Propel Advanced 1. Helaas door het slechte weer nog niet veel kunnen rijden. Maar hij is er al helemaal klaar voor.
Alle gekheid op een stokje, een hele mooie fiets en de zwarte groep staat hem ook heel goed! Het zadel en stuurtape zou ik misschien wel zwart maken.
Je vergeet de framepomp en de fietscomputer die niet op één lijn ligt...
Dat is zeker 5 cm aan spacers....ypuh schreef:leontoeter schreef: Prachtig frame, maar ai ai ai, laat hem de stijl politie niet zien! Zadeltasje, (gekleurde) ventieldopjes, zadel niet waterpas, 2,5cm aan spacers...
Herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
-
- Forum-lid
Hahaha ja, ik moet hem nog wel onder handen nemen. Komt sowieso ander zadel op. En stuur gaat op den duur waarschijnlijk nog wat lager. Stuurttape vond ik al wat te besmettelijk dus die wordt ook nog aangepast. Rest blijft wel ongv. Zoals het is. (dus met zadel tasje)
-
- Forum-lid HC
Psst, zal ik je een geheimpje vertellen? Dat zadeltasje hebben we bijna allemaal, maar voor de foto halen we hem weg en ontkennen we in alle toonaarden .