Waar fiets je het liefste?
Ik fiets het liefst over de dijken, over het algemeen (bij ons in de buurt, de grote rivieren) lekker breed, sommige stukken echt heel rustig, altijd ruimte om medefietsers rustig te passeren, soms lekker tegen de wind in beuken, soms lekker mee) altijd mooie uitzichten, geen stoplichten, restaurants/campings in de buurt voor water, plasje, hapje,drankje.
JM_H schreef:Lol, dat is toch ook al heel mooi om daar regelmatig te kunnen fietsen (lijkt mij). En daarbinnen zal je ook vast je favoriete plaatsen / routes hebben.peter1981 schreef:Kom nooit verder dan Limburg , Ardennen en Eiffel dus kan er niet over mee praten
Eigenlijk niet , maar als ik dan moet kiezen dan denk ik dat ik voor de eiffel zou gaan , zeker vanaf Monschau en dan dieper erin is wel mooi.
Maar er zijn ook genoeg dagen dat ik gewoon het liefste vlak rij en een heuvel vervloek.
Viner Settanta DA 9150 di2
Giant Ease e-bike
Giant Ease e-bike
-
- Forum-lid
beren040 schreef:Ik vertrek morgen voor weekje naar Greve in Chianti en dat is nu dus, voor even, mijn favoriete stek
Waarschijnlijk staat het over een week ook nog wel hoog in je lijstje "Beren" Paar plaatjes/verslagje van Toscane volgende week spuug ik niet op trouwens. Fijne vakantie!