Remmen, sturen, cranks etc., maar ook lampen en fietskoffers

Lakschade of normale gebruiksschade?

NLricky78
Forum-lid

NLricky78 26 apr 2016 13:19

Oké bedankt voor jullie reacties, maar achteraf gezien blijken de meeste erg overdreven en betweterig.

Voor mij iig een les dat ik niet via zo'n forum om advies hoeft te vragen, blijkbaar vinden een aantal forumleden zich hele kenners, en laten ze mensen onterecht zorgen maken om hun dure fiets.

Om mijn geval ging het om lichte lakschade dat makkelijk te repareren is, ook voor vrijdag om de fiets mee op vakantie te nemen. Zelfs als het carbon aangetast zou zijn, is dit te repareren en dit zelfs voor as vrijdag!

Een tip voor anderen die het wellicht niet weten, bijna elke vorm van schade aan carbonfiets is te maken, alleen in uitzonderlijke gevallen niet vanwege niet te garanderen zelfde kwaliteit.

Dus voor hier de 'grote fietser' uit te hangen en kritiek te geven op een beetje vuile fiets van iemand die gewoon een vraag stelt. Laat je ff goed infomeren voordat je je "wijze visie"geeft.

havana
Forum-lid HC

Gebruikersavatar havana 26 apr 2016 13:20

Wel curieus dat je eerst mensen voor betweter uitmaakt, en vervolgens zelf de betweter gaat uithangen.... :roll:

Anyway, ik hoop dat je een goede tandartsverzekering hebt.

Groeten,

Team Klantenservice

NLricky78
Forum-lid

NLricky78 26 apr 2016 13:29

"" Anyway, ik hoop dat je een goede tandartsverzekering hebt."

En dan zo'n bericht krijgen van iemand die al 15061 post op dit forum..

Je bent waarschijnlijk niet helemaal 100%, ik zal het je niet kwalijk nemen. Waarschijnlijk ben je zo'n mannetje die iedereen mijdt in een fietsgroep..

Ik mijd je ook liever. Dag Havana

Keezx
Forum-lid HC

Keezx 26 apr 2016 13:32

Meneer klinkt enigszins gepikeerd....ik neem aan dat iemand heeft "vastgesteld" dat het oppervlakkige schade is....
Op grond van de foto's was er weinig meer van te maken dan beschadigd carbon.
Ook als heb je de fiets voor je , dan nog is het lastig de feitelijke schade vast te stellen aangezien daar met de gebruikelijke NDO methoden weinig vast te stellen is.
(ik heb 20 jaar in o.a. het NDO gezeten en durf dat rustig zo te stellen)
Herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig

Gesloten