Naast de fiets is ook de berijder en wat die aan het lijf heeft een discussie waard.

Bibshort voor dunne bovenbenen

Andy Schleck
Forum-lid
Berichten: 32
Lid geworden op: 31 aug 2015 10:58

Andy Schleck 30 apr 2016 15:56

Hallo mannen/vrouwen,
Ik ben nu zelf 17 jaar en ben uit m'n oude broek gegroeid, maar ik zoek nu een nieuwe fietsbroek en omdat ik smalle bovenbenen heb (en dan bedoel ik ook echt smal --> groeispurt dus dan gaat t snel :lol: ) zijn er vast wel merken in de verschillende prijscategorieën die ook mensen zoals ik passen.
Hebben jullie ideëen met een prijs van minder dan €50,- of tussen €50 en €70 euro of nog hoger. Het liefst zo goedkoop mogelijk natuurlijk.
Groetjes,
Olivier

Gebruikersavatar
monsieurpinot
Forum-lid HC
Berichten: 4423
Lid geworden op: 21 jun 2007 15:01
Locatie: Amsterdam

Gebruikersavatar monsieurpinot 30 apr 2016 18:42

je doet je forumnaam in ieder geval eer aan met smalle bovenbenen ;) . Maar gezien je prijswens kunnen we nu alle broeken melden met een smalle pas (behalve die met een prijs van precies € 50,-).

tommeke14
Forum-lid
Berichten: 2020
Lid geworden op: 24 okt 2008 22:57

tommeke14 30 apr 2016 19:32

Castelli Evoluzione.

Andy Schleck
Forum-lid
Berichten: 32
Lid geworden op: 31 aug 2015 10:58

Andy Schleck 30 apr 2016 20:39

monsieurpinot schreef:je doet je forumnaam in ieder geval eer aan met smalle bovenbenen ;) . Maar gezien je prijswens kunnen we nu alle broeken melden met een smalle pas (behalve die met een prijs van precies € 50,-).
Precies €50,- mag ook hoor :like:
tommeke14 schreef:Castelli Evoluzione.
Thanks, ik zal er is naar kijken! Even afwachten of er nog meer broeken komen

Gebruikersavatar
Sha Kokken
Forum-lid
Berichten: 519
Lid geworden op: 28 mei 2015 23:38
Locatie: Hooglanderveen

Gebruikersavatar Sha Kokken 01 mei 2016 09:15

Castelli werkt idd prima bij mijn spillepootjes.

Andy Schleck
Forum-lid
Berichten: 32
Lid geworden op: 31 aug 2015 10:58

Andy Schleck 01 mei 2016 14:59

Thanks, is het ook de Castelli Evoluzione?
Ik heb ook gelezen dat Gripgrab ook wel een goede broek is voor minder dikke benen, kan iemand dit bevestigen of afwijzen?

Gebruikersavatar
Sha Kokken
Forum-lid
Berichten: 519
Lid geworden op: 28 mei 2015 23:38
Locatie: Hooglanderveen

Gebruikersavatar Sha Kokken 01 mei 2016 18:45

Geen idee welke het is :? Heeft een Kiss zeem dus niet de duurste. Geen idee of dat veel ultmaakt.
Ik heb ook de lange nanoflex, die zit goed maar naar mijn idee een klijn beetje wijder dan de bib.

Voor jouw beeld: 1,74m en 67kg met het milde buikje van een 40-plusser (uiteraard heb ik dat er binnenkort afgetraind :lol: ).
Broeken van Castelli draag ik M maar de kniestukken heb ik in S en die moeten niet groter zijn.

Andy Schleck
Forum-lid
Berichten: 32
Lid geworden op: 31 aug 2015 10:58

Andy Schleck 01 mei 2016 20:03

Sha Kokken schreef:Geen idee welke het is :? Heeft een Kiss zeem dus niet de duurste. Geen idee of dat veel ultmaakt.
Ik heb ook de lange nanoflex, die zit goed maar naar mijn idee een klijn beetje wijder dan de bib.

Voor jouw beeld: 1,74m en 67kg met het milde buikje van een 40-plusser (uiteraard heb ik dat er binnenkort afgetraind :lol: ).
Broeken van Castelli draag ik M maar de kniestukken heb ik in S en die moeten niet groter zijn.
Ik kom daar lange na niet aan, heb ook ondergewicht ... Maar het zit in de familie dus daar kan ik denk weinig aan doen :p M'n moeder is relatief mager en m'n broertje en broer ook en m'n vader is daarintegen wel weer normaal haha. Ik kan anders met broek een maatje S nemen, zoveel te klein zal het nou ook weer niet zijn

Plaats reactie