Giro 2016
Ik heb nog gezocht naar een pannenkoekenkraam of desnoods ene poffertjeskraam maar helaas.
Wel weer handig daar in Nijmegen bij de finish, op de brandkranen hadden ze een zestal kleine watertapjes aangesloten dus ik kon wel mijn bidon even aftanken.
Bij de volgende rit gaat gewoon de drinkzak weer mee.
Vandaag de Giro weer live gezien; ditmaal in Tiel.
Ook hier een prima sfeer, minder publiek dan verwacht. Reclame karavaan stelt echt niets voor..
Ik vond de snelheid van de kopgroep voor het oog echt tegenvallen. Mooi om te zien hoe het er in het peloton aan toe gaat, dicht op elkaar, voorin wat gespannen, achterin lekker keuvelen, beetje trappen, beetje freewheelen.
Ook hier een prima sfeer, minder publiek dan verwacht. Reclame karavaan stelt echt niets voor..
Ik vond de snelheid van de kopgroep voor het oog echt tegenvallen. Mooi om te zien hoe het er in het peloton aan toe gaat, dicht op elkaar, voorin wat gespannen, achterin lekker keuvelen, beetje trappen, beetje freewheelen.
Hier een mooie sfeerimpressie van gisteren. Wat een mooie dag en wat een geweldige sfeer...
<<Pijn is tijdelijk, opgeven is voor eeuwig!>>
Mijn Bloggie!
Mijn Bloggie!
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
mooie foto's! lijkt wel of die De Rosa een tot TT omgebouwde SK Pininfarina is
- Supergrover
- Forum-lid HC
Ik had dan weer meer oog voor die roze aerohelm.....monsieurpinot schreef:mooie foto's! lijkt wel of die De Rosa een tot TT omgebouwde SK Pininfarina is
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
hahaha, ik moest echt 8 keer door alle foto's scrollen, maar heb 'mSupergrover schreef:Ik had dan weer meer oog voor die roze aerohelm.....monsieurpinot schreef:mooie foto's! lijkt wel of die De Rosa een tot TT omgebouwde SK Pininfarina is
In Apeldoorn was die er niet, dus een gedeelte van de mensen heeft die nog niet gezien.rschouten schreef:Ik heb nog niemand gehoord over 'de karavaan', een 30 seconden durende aanfluiting. (ik stond op 400m van de streep in Nijmegen)
Ik las wel dat de karavaan in Nederland een andere karavaan is dan in Italië, omdat ze nooit op tijd in Italië kunnen zijn.
-
- Forum-lid
Een paar BMW's van Ekris, een paar Mini's en een rijtje Honda's volgens mij.