Canyon
-
- Forum-lid
Kan me vergissen maar lijkt je pat niet een klein beetje scheef?m0217585 schreef:Hey, vraagje over de achterderailleur van m'n nieuwe Ultimate Sl Di2. Tijdens het poetsen merkte ik dat er een spleetje tussen de pad en de derailleur zit. Is dit normaal? Te verhelpen door het vijsje aan te halen? De derailleur wil ook niet naar de 11 schakelen. Daardoor?
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Volgens mij zijn de productie problemen nog steeds niet opgelost.
Op 25 april een canyon aeroad frame besteld met de verwachte levertijd van 9 tot 14 mei (deze week). Vandaag een mail gestuurd omdat ik in de tussentijd niks heb gehoord over de exacte verzenddatum. De reactie van canyon was dat de verwachte verzending 5 weken is uitgesteld tot 13 juni.
Helaas heeft canyon mij van te voren niet duidelijk geïnformeerd over een wijziging in de leverdatum, dus ook hier een ontevreden klant...
Op 25 april een canyon aeroad frame besteld met de verwachte levertijd van 9 tot 14 mei (deze week). Vandaag een mail gestuurd omdat ik in de tussentijd niks heb gehoord over de exacte verzenddatum. De reactie van canyon was dat de verwachte verzending 5 weken is uitgesteld tot 13 juni.
Helaas heeft canyon mij van te voren niet duidelijk geïnformeerd over een wijziging in de leverdatum, dus ook hier een ontevreden klant...
- Pedaleur_de_Charme
- Forum-lid
Mijn batterij van mijn Canyon Endurace CF 9.0 Di2 gaf een paar weken geleden de geest. Netjes en vlot opgelost onder garantie bij servicecenter in Holsbeek. Schakelen loopt alweer bijna supervlot.
Daarvoor tijdens de Dwars Door Vlaanderen Cyclo wel al eens problemen gehad na de beklimming van de Paterberg: ketting 'schoot door'. Bij servicepost van Shimano bleek het een verwrongen schakel te zijn van de ketting. Dit weekend opnieuw problemen met mijn ketting die 'doorschiet'. Eerste keer problemen met de ketting na kleine 1.000 km op de teller, nu opnieuw na ruim 2.000 km op de teller.
Vervangen door een alternatief? Een goed alternatief ter vervanging van de huidige ketting?
Daarvoor tijdens de Dwars Door Vlaanderen Cyclo wel al eens problemen gehad na de beklimming van de Paterberg: ketting 'schoot door'. Bij servicepost van Shimano bleek het een verwrongen schakel te zijn van de ketting. Dit weekend opnieuw problemen met mijn ketting die 'doorschiet'. Eerste keer problemen met de ketting na kleine 1.000 km op de teller, nu opnieuw na ruim 2.000 km op de teller.
Vervangen door een alternatief? Een goed alternatief ter vervanging van de huidige ketting?
Wat raar.....ik heb 1 keer een verwrongen schakel gehad in ca 40.000km na een zeer forse chainsuck (zat vast in het crankstel). Er is niet vreemds met de ketting gebeurd? Volgens mij zijn Shimano & KMC kettingen verder prima en worden ze ook beide goed getest.
Aeroad
Grail
Ultimate
Grail
Ultimate
-
- Forum-lid
Voor wie nog een mooie Canyon klimfiets of TT bike wilt kopen...
http://www.marktplaats.nl/wijzigAdverte ... mympSeller
http://www.marktplaats.nl/wijzigAdverte ... mympSeller
- Pedaleur_de_Charme
- Forum-lid
Eerste keer was gewoon na beklimming van de Paterberg. Dit weekend wel een chainsuck gehad, maar kwam er behoorlijk makkelijk terug uit.tomtom schreef:Wat raar.....ik heb 1 keer een verwrongen schakel gehad in ca 40.000km na een zeer forse chainsuck (zat vast in het crankstel). Er is niet vreemds met de ketting gebeurd? Volgens mij zijn Shimano & KMC kettingen verder prima en worden ze ook beide goed getest.
- Pedaleur_de_Charme
- Forum-lid
Aanrader(s) qua modellen van KMC?velolove schreef:KMC