Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.
-
Dude
- Forum-lid
Dude
15 mei 2016 21:38
plantagenet schreef:Vanmiddag een Bianchi tour van Konijn Cycling Centre in Hoorn gereden. Leuk om zo een aantal verschillende Bianchi fietsen bij elkaar te zien. Het weer kon beter, maar toch op een paar buien na redelijk droog gereden. Tochtje was 59 km, uit en thuis 80 km op de teller.
Het was een leuk tochtje inderdaad, leuk georganiseerd ook zo. Een beetje jammer van het weer, maar het was te harden.
Vandaag tilff bastongne tilff gereden, de 150 km that is. Vanochtend in de Ardennen 4 graden en overdag hier en daar een hagelbui, kortom ik heb het koud gehad.
Abide.
-
Puffdaddy
- Forum-lid
Puffdaddy
15 mei 2016 22:22
Mooie foto zeg. Volgens mij vanaf de cote de Aisomont met rechts in het midden zicht op de verschrikkelijke Les Hezalles in Trois-ponts.
Bikers are not alone
-
marcuse
- Forum-lid
marcuse
15 mei 2016 22:26
Vandaag de Ronde van Nijmegen 160km gereden. Met er naar toe en terug fietsen 174km totaal.
Mooie route met de bekende Nijmeegse klimmetjes, polder en flink stuk door Duitsland. Was prima qua weer. Een regen/hagel buitje en verder zon en wolken. Kort-kort met armstukken die de laatste kilometers ook uit konden.
-
mao
- Forum-lid HC
mao
15 mei 2016 22:32
Vandaag in Zeeland gefietst, ik moet eerlijk toegeven stuk mooier dan ik had gedacht. Wat leven we toch in een mooi land!.
-
Keezx
- Forum-lid HC
Keezx
15 mei 2016 22:44
Ik vind er niet veel aan maar dat komt omdat ik er woon....(het land)
Vandaag een standaardrondje Noord Holland met 1 bijzonderheid; ik werd verliefd!
Bij Alkmaar werd ik (was van plan het rustig aan te doen) ingehaald door een dame en een oudere heer die kop over kop een stevig tempo reden
Reed op een meter of 30 een paar kilometer met ze mee en werd verliefd op de soepele sterke "coup de pedale" van de dame.
Bij Heerhugowaard draaide de heer af en ik volgde de prachtige tred verder tot ik haar ergens in Langedijk bij een wegomlegging kwijtraakte....ik heb zelfs haar gezicht niet gezien, zag alleen die stevige benen met hoge witte sokken.
Herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
-
OldSchoolBMX
- Forum-lid
OldSchoolBMX
16 mei 2016 00:18
Vandaag Tilff-Bastogne-Tilff gereden. De 249 km. Op zich niet zo bijzonder. In de laatste 15 jaar heb ik dit al een keer of 8 gedaan. Alleen was dit jaar de voorbereiding wat anders. Tussen oktober en februari 6 chemokuren gehad. In april te horen gekregen dat deze hun werk hebben gedaan en dat de kanker weg is. Toen besloten dat deze tocht dan een mooi doel zou zijn voor mij.
Het was vandaag koud. We hebben wat hagel gehad en ik ben nog nooit zo laat binnen geweest. Maar dankzij het kopwerk van enkele clubgenoten de tocht uitgereden en een geweldige dag gehad.
-
Ernie C.
- Forum-lid HC
Ernie C.
16 mei 2016 00:39
Da's best wel knap
(understatement)
Campagnolo Ultra Dork
-
Wolfhound32
- Forum-lid
Wolfhound32
16 mei 2016 04:41
OldSchoolBMX schreef:Vandaag Tilff-Bastogne-Tilff gereden. De 249 km. Op zich niet zo bijzonder. In de laatste 15 jaar heb ik dit al een keer of 8 gedaan. Alleen was dit jaar de voorbereiding wat anders. Tussen oktober en februari 6 chemokuren gehad. In april te horen gekregen dat deze hun werk hebben gedaan en dat de kanker weg is. Toen besloten dat deze tocht dan een mooi doel zou zijn voor mij.
Het was vandaag koud. We hebben wat hagel gehad en ik ben nog nooit zo laat binnen geweest. Maar dankzij het kopwerk van enkele clubgenoten de tocht uitgereden en een geweldige dag gehad.
Respect!
- Forum-lid
Wolfhound32
16 mei 2016 04:41
Keezx schreef:Ik vind er niet veel aan maar dat komt omdat ik er woon....(het land)
Vandaag een standaardrondje Noord Holland met 1 bijzonderheid; ik werd verliefd!
Bij Alkmaar werd ik (was van plan het rustig aan te doen) ingehaald door een dame en een oudere heer die kop over kop een stevig tempo reden
Reed op een meter of 30 een paar kilometer met ze mee en werd verliefd op de soepele sterke "coup de pedale" van de dame.
Bij Heerhugowaard draaide de heer af en ik volgde de prachtige tred verder tot ik haar ergens in Langedijk bij een wegomlegging kwijtraakte....ik heb zelfs haar gezicht niet gezien, zag alleen die stevige benen met hoge witte sokken.
Kees, jij ouwe romanticus.
- Forum-lid HC
daniel1975
16 mei 2016 06:54
Wolfhound32 schreef:OldSchoolBMX schreef:Vandaag Tilff-Bastogne-Tilff gereden. De 249 km. Op zich niet zo bijzonder. In de laatste 15 jaar heb ik dit al een keer of 8 gedaan. Alleen was dit jaar de voorbereiding wat anders. Tussen oktober en februari 6 chemokuren gehad. In april te horen gekregen dat deze hun werk hebben gedaan en dat de kanker weg is. Toen besloten dat deze tocht dan een mooi doel zou zijn voor mij.
Respect!
Respect, zelfs onder die voorgeschiedenis een zware editie.
Less is bore
-
havana
- Forum-lid HC
havana
16 mei 2016 08:17
Inderdaad, enorm krap, respect!
-
Gastheerg
- Forum-lid HC
-
Contact
Gastheerg
16 mei 2016 08:52
OldSchoolBMX
(ga zelf morgen helaas afscheid nemen van een fietser die "uit koers" is genomen)
mao schreef:Vandaag in Zeeland gefietst, ik moet eerlijk toegeven stuk mooier dan ik had gedacht. Wat leven we toch in een mooi land!.
Ik heb al zeker 25 jaar vaste prik ieder jaar een rondje Zeeland van 190-250km.
Liefst op een doordeweekse dag met goede Hollandse luchten. Traditie ga ik zo lang mogelijk proberen vol te houden. De variatie van NL is zeker mooi. Drenthe is weer heel anders en de Duinen of het Groene Hart, de Veluwe en het Mergel en Salland. We boffen!