Remmen, sturen, cranks etc., maar ook lampen en fietskoffers
-
Wiliertoerist
- Forum-lid
- Berichten: 2049
- Lid geworden op: 25 jul 2013 22:20
Wiliertoerist
24 apr 2016 11:16
Het is een FSA stuur, vermoedelijk type Energy Traditional.
![Afbeelding](http://cdn.media.cyclingnews.com/2016/01/13/1/20160109_brakethrough_media_ax7o1515_670.jpg)
-
IWC
- Forum-lid
- Berichten: 381
- Lid geworden op: 26 jul 2013 14:00
IWC
25 apr 2016 07:40
havana schreef:Ik probeer een overzicht te maken van klassieke stuurbochten waarbij je geen "dal" krijgt tussen de shifters en de bovenkant van het stuur.
- Ritchey Neoclassic (246 gr / 61 €)
- PRO Vibe S round (260 gr / 62 €)
- 3T Tornova (285 gr / 87 €)
- Zipp Service Course 88 (275 gr / 91 €)
Wie vult aan...
heb eens een Ritchey Neoclassic geprobeerd
wanneer korrekt gemonteerd (geen overgang bocht - greep en punt van de handles in het verlengde van de drop) dan komt de klemband in het naar binnen lopende deel van het stuur waardoor de greep scheef komt te staan
-
Demax69
- Forum-lid
- Berichten: 213
- Lid geworden op: 14 aug 2014 09:28
Demax69
25 apr 2016 10:55
Controltech fuego cs
-
nickk
- Forum-lid
- Berichten: 119
- Lid geworden op: 03 aug 2010 16:11
nickk
18 mei 2016 10:17
fietser1972 schreef:Er zit verschil in drop, reach en de kromming van de bocht. Zie hier de verschillen:
Edit:
De 88 is inderdaad de meest ronde. De 80 geeft door de vlakke helling van het bovenste deel van het stuur de mogelijkheid de shifters mooi aan te laten sluiten op stuur.
Als ik de volgende afbeelding bekijk, is de 80 toch nog vrij ergonomisch, niet?
![Afbeelding](http://www.velotech.fr/wp-content/uploads/2013/09/Zipp-Service-Course-SL-postures.jpg)