Hallo,
Ik heb een oude Giant gekocht, type kan ik niet precies achterhalen, maar met een mooi retro balhoofdplaatje:
Nu zit er geen volledige balhoofdstel in, enkel de cups in het frame, waarbij de bovenste vor mij een onbekende is:
een traditionele balhoofdstel met draad werkt niet op deze cup, er zit dan een grote opening:
Weet iemand welk balhoofdstel ik moet hebben om deze werkend te krijgen?
Of kan ik beter de huidige cups er uit slaan (als dat nog gaat) en een volledig nieuwe set erin persen?
alvast bedankt!
Balhoofdstel retro Giant
-
- Forum-lid
Gewoon geheel vervangen, die standaard 1"balhoofdstellen zijn best nog te koop.(even googlen)
Cups kan je eruit slaan met een flinke schroevendraaier via de binnenzijde van de balhoofdbuis.
Cups kan je eruit slaan met een flinke schroevendraaier via de binnenzijde van de balhoofdbuis.
Herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
-
- Forum-lid
Bedankt. Ik ga de cups eruit rammen!
iemand toevallig enig idee welk type frame dit kan zijn? Ik kan enkel de giant super lite peloton vinden die icm koga myata gemaakt is, maar deze lijkt net iets anders.
iemand toevallig enig idee welk type frame dit kan zijn? Ik kan enkel de giant super lite peloton vinden die icm koga myata gemaakt is, maar deze lijkt net iets anders.
Misschien een wat oudere Speeder, vanwege de kabel over de bovenbuis, maar ik ben niet zo thuis in de Giant's.