Ik lees dat veel QuickLinks, Powerlinks, PowerLocks, MissingLinks niet herbruikbaar zijn. En dat je ze naar een keer openen eigenlijk zou moeten vervangen. Misschien een domme vraag, maar wat is dan het nut van die dingen. Kun je dan niet beter losse sluitpinnetjes kopen?
Ik heb de Missing Links van KMC in het verleden wel gewoon hergebruikt maar tot twee keer toe bezweken ze nog voor het einde van de levensduur van de ketting
Losse sluitpinnetjes ipv MissinkLink?
Alleen de missing link 11v is (tot nu toe) niet herbruikbaar. Misschien ben je wel veel te sterk....
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
bij campa omdat je voor sluitpinnen een aparte (dure) pons moet aanschaffen (tip: indien 11v koop gewoon een flink aantal in als ze ergens in de aanbieding zijn, doet 't later geen pijn meer).
Bij mij gaan de 11 speed Campagnolo kettingen net wat langer mee dan de KMC versie. Ik gebruik ook gewoon het Campagnolo klinkpinnetje. Heb niet het dure Campagnolo gereedschap maar een BBB Cycling Kettingpons proficonnect. Die kost drie tientjes. Als je een beetje handig bent gaat het daar ook prima mee.