Hel van Twente, woensdag 25 mei
- Wiliertoerist
- Forum-lid
+1
-
- Forum-lid
Dat wordt een groene invasie, tot morgen!
-
- Forum-lid
Als Tukker mag ik natuurlijk niet ontbreken (woonachtig in het buurtdorp) te herkennen aan zwart blauwe kleding... Benaming "de Bokk'nrieders" en natuurlijk herkenbaar aan "The Venge"
Cannondale systemsix Dura ace
Specialized Epic FSR Elite WC
Specialized Epic FSR Elite WC
-
- Forum-lid
Mooie dag gehad vandaag.
Later meer...
Later meer...
Ook een top dag gehad. Excellente verzorging!!! Hulde aan de organisatie. Pijlen niet altijd even duidelijk maar mocht de pret niet drukken. Hamburger na afloop (maar ook de bounty en stops) top! Weer hielp natuurlijk ook mee!
[quote="Walter G"]Mooie dag gehad vandaag.
Later meer...
Het was weer een perfect georganiseerde tocht met prima verzorging onderweg .
Pijlen stonden soms in het hoge gras , waardoor niet altijd goed zichtbaar maar wel weer na de bocht dus dat is wel weer goed , ik had de route op de Garmin en dan gaar het prima.
Mooi groep van zeven , 6 Vélo leden en Wijnand waarvan Hanz Bé , Janmijn, ik (Jac ) en Wijnand (Walter G ) ook actief zijn op forum .
Kortom een top dag gehad met 165 km en 29.5 gemmideld .
Foto,s volgen door Walter G
Later meer...
Het was weer een perfect georganiseerde tocht met prima verzorging onderweg .
Pijlen stonden soms in het hoge gras , waardoor niet altijd goed zichtbaar maar wel weer na de bocht dus dat is wel weer goed , ik had de route op de Garmin en dan gaar het prima.
Mooi groep van zeven , 6 Vélo leden en Wijnand waarvan Hanz Bé , Janmijn, ik (Jac ) en Wijnand (Walter G ) ook actief zijn op forum .
Kortom een top dag gehad met 165 km en 29.5 gemmideld .
Foto,s volgen door Walter G
Cannondale Supersix evo hm Sram red Etap Blauw
Cannondale Supersix evo hm Sram red Etap Grijs
Cannondale Supersix evo hm Sram red Etap Grijs
In een snel groepje terecht gekomen en na net iets meer dan 5 uur weer terug. Gemiddeld net geen 32. Leuke dag.
De pijlen stonden al een stuk beter dan vorig jaar, maar het kan nog steeds beter. Bij Bedrijvenpark Twente Noord verkeerd gereden vanwege enkele ontbrekende pijlen. Op basis van herinnering van vorig jaar de route zelf gegokt. Dat ging goed.
De pijlen stonden al een stuk beter dan vorig jaar, maar het kan nog steeds beter. Bij Bedrijvenpark Twente Noord verkeerd gereden vanwege enkele ontbrekende pijlen. Op basis van herinnering van vorig jaar de route zelf gegokt. Dat ging goed.
-
- Forum-lid HC
Ja, vreemd daar was een pijl weg. Er hing daar een geplastificeerd A4'tje met viltstift Hel van Twente erop en je moest daar links aan het eind van het industrieterrein.Nee_Nee schreef:In een snel groepje terecht gekomen en na net iets meer dan 5 uur weer terug. Gemiddeld net geen 32. Leuke dag.
Voor de rest prima gepijld, was om 09:00 uur vertrokken en om 14:00 terug, daar nog even een lekkere broodje gratis hamburger gegeten en weer terug naar huis.
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
- Wiliertoerist
- Forum-lid
Het was een leuke dag.
Wij (de Vélo leden + Wijnand) reden de eerste 80km met een redelijk snelle groep, waardoor ik mijn kruit voor de tweede helft redelijk verschoten had en daar had ik het juist het hardst nodig...
Maar met hulp van Jannijm, kwam het uiteindelijk goed, waarvoor dank !
Gr.
Marco
Wij (de Vélo leden + Wijnand) reden de eerste 80km met een redelijk snelle groep, waardoor ik mijn kruit voor de tweede helft redelijk verschoten had en daar had ik het juist het hardst nodig...
Maar met hulp van Jannijm, kwam het uiteindelijk goed, waarvoor dank !
Gr.
Marco
Laatst gewijzigd door Wiliertoerist op 27 mei 2016 00:40, 1 keer totaal gewijzigd.