Giro 2016
- daniel1975
- Forum-lid HC
Oei...zag net beelden bij Rtl Late Night van een strompelende SK. Die gaat morgen afstappen
Less is bore
ja hoor ging er vanmiddag eens lekker voor zitten.
andere dagen druk aan het werk,dus geen tijd.
steven in de sneeuwwal,verdorie het leek wel of de fiets met beide wielen weggleed.
vraagje,kunnen de pro's kiezen met welke bandjes ze gaan rijden?
ik bedoel gaan ze voor grip,of altijd voor de minste rolweerstand?
moet ik het volgende ook nog even kwijt,een boos stemmetje zegt me,they made him an offer he could't refuse.
andere dagen druk aan het werk,dus geen tijd.
steven in de sneeuwwal,verdorie het leek wel of de fiets met beide wielen weggleed.
vraagje,kunnen de pro's kiezen met welke bandjes ze gaan rijden?
ik bedoel gaan ze voor grip,of altijd voor de minste rolweerstand?
moet ik het volgende ook nog even kwijt,een boos stemmetje zegt me,they made him an offer he could't refuse.
Het getuigt toch wel van een enorme mentale weerbaarheid dat Nibali toen hij in deze giro geisoleerd zat, nauwelijks tijd verloor. Ik denk dat Nibali morgen een ultieme poging voor de roze trui gaat doen.
Kruijswijk zegt dat hij er mentaal doorzat, hoewel zijn fysieke staat vast ook wel meegespeeld zal hebben.
Edit: hij kan nog nauwelijks lopen, wanneer hij het hotel binnenkomt. Ik ben bang dat hij niet meer van start zal gaan.
Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Kruijswijk zegt dat hij er mentaal doorzat, hoewel zijn fysieke staat vast ook wel meegespeeld zal hebben.
Edit: hij kan nog nauwelijks lopen, wanneer hij het hotel binnenkomt. Ik ben bang dat hij niet meer van start zal gaan.
Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Ik had nog goede hoop maar die is nu toch wel tot het minpunt gedaald. Wat een deceptie. Niks aan te doen en 1 seconde alles voorbij. Het zou mij verbazen mocht Kruijswijk vandaag nog starten na dat gehink gezien te hebben.
Zoals Loos ook zegt toch wel veel respect voor Nibali. De Haai spartelde op het droge maar zette uiteindelijk zijn tanden erin. Chaves gaat het vandaag niet redden. Nibali gaat die 44 seconden achterstand goedmaken. Astana gaat de druk erop gooien. 1 dag om alles om te gooien. Van groot verlies naar victorie.
Mocht Nibali winnen dan was dat niet als beste renner maar wel de meest volhardende, tevens een kenmerk van een groot sportman. Op het einde tellen vele factoren en de som bepaald. Helaas voor Kruijswijk eventueel.
Mocht Kruijswijk vandaag alsnog starten dan zal het zwaar worden. Hij is aangeschoten wild en de wolven zijn niet ver weg.
Ik bekeek die val diverse keren en heb eigelijk geen idee waarom Kruijswijk hier die sneeuwwand raakt. Hij rijdt echt niet te hard, rijdt in het spoor van Nibali maar stuurt in die bocht niet.
Hij lijkt wel sneeuwblind en gaat eigenlijk rechtdoor.
Ik ga zelf maar eens een stuk fietsen nu en later kijken hoe deze Giro 2016 zich ontwikkeld.
Zoals Loos ook zegt toch wel veel respect voor Nibali. De Haai spartelde op het droge maar zette uiteindelijk zijn tanden erin. Chaves gaat het vandaag niet redden. Nibali gaat die 44 seconden achterstand goedmaken. Astana gaat de druk erop gooien. 1 dag om alles om te gooien. Van groot verlies naar victorie.
Mocht Nibali winnen dan was dat niet als beste renner maar wel de meest volhardende, tevens een kenmerk van een groot sportman. Op het einde tellen vele factoren en de som bepaald. Helaas voor Kruijswijk eventueel.
Mocht Kruijswijk vandaag alsnog starten dan zal het zwaar worden. Hij is aangeschoten wild en de wolven zijn niet ver weg.
Ik bekeek die val diverse keren en heb eigelijk geen idee waarom Kruijswijk hier die sneeuwwand raakt. Hij rijdt echt niet te hard, rijdt in het spoor van Nibali maar stuurt in die bocht niet.
Hij lijkt wel sneeuwblind en gaat eigenlijk rechtdoor.
Ik ga zelf maar eens een stuk fietsen nu en later kijken hoe deze Giro 2016 zich ontwikkeld.
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
Hebben we in Nederland dan weer eens te vroeg gejuicht
Wat een zure nasmaak zeg bah, echt een vreemd moment zoals hij die sneeuw wal in reed, want hij zat in het wiel op dezelfde snelheid leek het wel.
En daarna ook geen hulp van het team qua renners, wat een klote etappe zeg.
Helaas is dit ook wielrenner, en aangezien zijn verwondingen zie ik kruijswijk ook geen krachtige aanval doen vandaag....Als hij überhaupt nog opstapt.
Wat een zure nasmaak zeg bah, echt een vreemd moment zoals hij die sneeuw wal in reed, want hij zat in het wiel op dezelfde snelheid leek het wel.
En daarna ook geen hulp van het team qua renners, wat een klote etappe zeg.
Helaas is dit ook wielrenner, en aangezien zijn verwondingen zie ik kruijswijk ook geen krachtige aanval doen vandaag....Als hij überhaupt nog opstapt.
- daniel1975
- Forum-lid HC
De Giro zal dubbel zuur eindigen als Nibali nu ook nog eens de Giro pakt. Ik zie die rotkop van Vino nog voor de camera staan dat ze nog wel paar plannen gaan bedenken. Na al die slechte dagen en dat slechte voorseizoen nu de sterkste? Tuurlijk....... Geen enkele overwinning van Astana zal ooit 100% vertrouwd worden, &@*ploeg.
Less is bore
Mag hopen dat Chaves het roze houdt, want die `wederopstanding` van Nibali stinkt aan alle kanten als je het mij vraagt. Kruijswijk zal wel afstappen vandaag, denk niet dat het nog veel zin heeft om voor een top 20 plek zoveel pijn te lijden. Maar in het licht van zijn blessures wel grenzeloos respect voor zijn inspanning van gisteren, hij was duidelijk de beste man in deze Giro...
Maar jij weet toch ook wel dat een team als LottoNL Jumbo zulke renners nooit kan betalen. Dat zijn renners die in mindere ploegen misschien kopman zijn, maar nu voor het grote geld bereid zijn om als knecht te werken. De middelen zijn gewoon minder, dus is het lastig om een goed team met klimmers te hebben. De enige optie was om Roglic (waarvan ik had verwacht dat hij beter berg op zou zijn) mee te sturen in de ontsnapping en dan Bataglin bij zich te houden, maar of dat lukte niet of daar kozen ze niet voor.c.zaballa schreef: Ben ik het volledig mee oneens. Voordat hij in het groepje van Jungels kwam, reed hij al 25km solo. Daarbij deed Jungels geen meter kopwerk in het tussenstuk, terwijl Kruijswijk volle bak mee tempo trachtte te maken. Kruijswijk was al leeg toen aan de voet van de slotklim begon, hetgeen gezien de situatie volledige begrijpelijk is. Als hij nog 1 of 2 ploegmaten had, was hij een stuk frisser aan de slotklim begonnen en met een beetje geluk ook met minder achterstand. Als hij een mannetje als Scarponi, Fuglsang of Amador in steun had gehad, dan was hij mijn inziens maximaal 2 minuten verloren. Iedere renner heeft in een 3 weken durende etappekoers tegenslagen (valpartijen, mindere momenten, materiaalpech op verkeerde momenten). Juist op zulke momenten kunnen je teammaten enorm veel invloed uitoefenen. Een goed team is uiteraard geen garantie voor succes, maar mijns inziens wel een voorwaarde.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Plaats behouden zal maximaal haalbare zijn. Maar wat een Baas, kunnen die verwende voetbalkleuters nog eens een voorbeeld aan nemen!!
Less is bore