Gisteren heb ik mijn eerste racefiets opgehaald bij de LBS!
Allemaal nog bedankt voor alle tips hier op het forum. Ik heb dan zelf wel geen vragen gesteld maar veel opgestoken door regelmatig mee te lezen.
Het is een Sensa Trentino SL Matt Comp 2016.
Zo'n 15 maand geleden ben ik op m'n oude Gazelle met 8 versn. 's morgens voor ik naar m'n werk ging rondjes van 10, 12 en uiteindelijk 16 km gaan fietsen. Vier maand later heb ik de Gazelle ingeruild voor een wat sportiever model. Bedoeld voor normale en sportieve ritten. Dat werd een Trek X700 (trekking fiets). Met de Trek ging ik naast de ochtendritten in de weekenden ook steeds vaker en verdere ritten maken. Van 30, 45, 60, naar ritten van 85 tot 130 km en 1 x 193 km. Ook de gemiddeldes gingen langzaam omhoog van 23 naar zo'n 27 km/h.
Na een halfjaar wist ik dat er wel een racer zou komen en enkele weken geleden ben ik mij wat serieuzer gaan oriënteren ... met het idee om rond oktober/november een afgeprijsd model te kopen ... dus .
Na het ophalen v.d. fiets heb ik meteen mijn eerste rondje van 88 km gemaakt. Het is nog wel wennen met in- en uitklikken en de andere houding maar fietst heerlijk! Jullie horen nog van mij.
Eerste racefiets gekocht
Bedankt voor jullie reacties.
Die 2x 800ml heb ik, zeker bij dit weer, wel nodig.
Het eerste rondje van gisteren met de Sensa had ik vrijdag ook met m'n Trek(ing) fiets gedaan. Vandaag geen tijd, maar morgen is het ook mooi weer en ben ik vrij. Ga dan een rondje van 125 km doen. Zin an!
Die 2x 800ml heb ik, zeker bij dit weer, wel nodig.
Het eerste rondje van gisteren met de Sensa had ik vrijdag ook met m'n Trek(ing) fiets gedaan. Vandaag geen tijd, maar morgen is het ook mooi weer en ben ik vrij. Ga dan een rondje van 125 km doen. Zin an!
Keep On Harking !
- Sha Kokken
- Forum-lid
Dat is een wasknijper met speelkaart die tussen de spaken zitВелосипед schreef:Door die bloem op de achtergrond dacht ik heel even dat er een reflector in het voorwiel zat.
Stoer hé . Ik zoek nog zo'n stok met 'n vlaggetjeSha Kokken schreef:Dat is een wasknijper met speelkaart die tussen de spaken zitВелосипед schreef:Door die bloem op de achtergrond dacht ik heel even dat er een reflector in het voorwiel zat.
Keep On Harking !