Zoals de foto hierboven geplaats door monsieurpinot, dat zijn de wielen inderdaad.
Hier zitten geen externe spaaknippels in, raar want inderdaad de 46mm versie 2013 heeft interne spaaknippels (die heb ik zelf). Het model erna zoals sharkman aangeeft (de 41mm) externe nippels.
Ook ronde spaken, dit heeft de 2013 versie ook (46mm) maar de vanaf 2014 ook niet meer
Ik zou zeggen vraag naar de aankoopfactuur. Komt hij met een Canyon factuur is het redelijk betrouwbaar.
Reynolds Assault SLG. Verstandige keuze?
-
- Forum-lid HC
-
- Forum-lid HC
Ik zou de assault velgen zo weer willen hebben ze zijn echt bomb proof, de spaken zijn ook top, met de naven moet je geluk hebben (de dt naven waren/zijn beter).
Waarom ik geen interne nippels meer zou willen voor relatief lage velgen (hoge/aero wielen is wat anders) is het gehannes als je eens een wiel moet richten/spaak vervangen (bij deze versie moet je de band en velglint verwijderen om erbij te kunnen.
Reynolds heeft dit prima opgelost en de velg iets verstevigd waardoor de nippel minder makkelijk door de velg wordt getrokken.
dat minder dan een jaar oud zou ik met een korrel zout nemen, deze versie is redelijk zeldzaam en canyon laat helemaal niets bijna vijf jaar op voorraad staan (ze zullen eruit zien alsof ze maar een jaar gebruikt zijn )
Waarom ik geen interne nippels meer zou willen voor relatief lage velgen (hoge/aero wielen is wat anders) is het gehannes als je eens een wiel moet richten/spaak vervangen (bij deze versie moet je de band en velglint verwijderen om erbij te kunnen.
Reynolds heeft dit prima opgelost en de velg iets verstevigd waardoor de nippel minder makkelijk door de velg wordt getrokken.
dat minder dan een jaar oud zou ik met een korrel zout nemen, deze versie is redelijk zeldzaam en canyon laat helemaal niets bijna vijf jaar op voorraad staan (ze zullen eruit zien alsof ze maar een jaar gebruikt zijn )
- Wilierista
- Forum-lid
Thanks voor jullie reacties!
Met mijn 86 kilo zal het gewicht geen probleem zijn, toch?
Met mijn 86 kilo zal het gewicht geen probleem zijn, toch?