Ik ben nu een tijdje vrolijk aan het wielrennen geslagen in de regio van Veenendaal. Enorm leuk om te doen maar ik fiets wel altijd alleen, en het is natuurlijk veel leuker om in een groepje te fietsen. Daarom ben ik benieuwd of er mensen zijn om bij aan te sluiten!
Ik ben 27 jaar en ik fiets nu vaak 2 of 3 uur met een snelheid tussen de 25/30km per uur, en hoop dit komende zomer iets verder op te bouwen. Ik fiets meestal richting de Rijn om daar de rivier te volgen of fiets richting de veluwe.
Ben in het bezit van een auto dus kan naar een centrale plek rijden in de omgeving als dat nodig is.
Dus stuur een berichtje als je in de omgeving Utrecht / Amersfoort / Arnhem woont en het je leuk lijkt om mee te doen.
Groetjes,
Lars
Fietsmaatje(s) gezocht regio midden Nederland
Kom eens een ritje meedoen bij Vélo Heuvelrug in Amerongen. Dat kan gewoon vrijblijvend, dus schroom niet om aan te sluiten! Wij vertrekken iedere dinsdag- en donderdagavond om 19.00 uur vanuit Amerongen. Voorheen vanaf de molen aldaar, maar vanaf komende dinsdag vanaf de Proloog, het fietscafé onder aan de Amerongse berg in Amerongen. We hebben meerdere leden uit Veenendaal, die dan ook vanuit Veenendaal komen fietsen en dan tezamen vanuit Amerongen gaan fietsen.
@Lars Dinsdags zijn we er altijd wel bij , we vertrekken om 18.35 uur vanaf de kruising slaperdijk dwarsweg . Ga gewoon een keer mee om te kijken of je het leuk vind .
Cannondale Supersix evo hm Sram red Etap Blauw
Cannondale Supersix evo hm Sram red Etap Grijs
@ lars , leuk dat je mee was gisteravond. Helaas was ik met de presentatie groep mee, daardoor heb ik je niet echt gesproken.
Ik rij vaak ook met de sportieve groep mee.
Hoop dat je een leuke rit hebt gehad en dat we een volgende keer samen kunnen rijden.
Verstuurd vanaf mijn GT-I9195 met Tapatalk
Ik rij vaak ook met de sportieve groep mee.
Hoop dat je een leuke rit hebt gehad en dat we een volgende keer samen kunnen rijden.
Verstuurd vanaf mijn GT-I9195 met Tapatalk
Cannondale Supersix evo hm Sram red Etap Blauw