Voor al je afspraakjes

Fietsmaatje(s) gezocht regio midden Nederland

LarsG
Forum-lid

LarsG 09 jun 2016 16:42

Ik ben nu een tijdje vrolijk aan het wielrennen geslagen in de regio van Veenendaal. Enorm leuk om te doen maar ik fiets wel altijd alleen, en het is natuurlijk veel leuker om in een groepje te fietsen. Daarom ben ik benieuwd of er mensen zijn om bij aan te sluiten!

Ik ben 27 jaar en ik fiets nu vaak 2 of 3 uur met een snelheid tussen de 25/30km per uur, en hoop dit komende zomer iets verder op te bouwen. Ik fiets meestal richting de Rijn om daar de rivier te volgen of fiets richting de veluwe.

Ben in het bezit van een auto dus kan naar een centrale plek rijden in de omgeving als dat nodig is.

Dus stuur een berichtje als je in de omgeving Utrecht / Amersfoort / Arnhem woont en het je leuk lijkt om mee te doen.

Groetjes,
Lars

Jannijm
Forum-lid

Gebruikersavatar Jannijm 09 jun 2016 19:50

Kom eens een ritje meedoen bij Vélo Heuvelrug in Amerongen. Dat kan gewoon vrijblijvend, dus schroom niet om aan te sluiten! ;) Wij vertrekken iedere dinsdag- en donderdagavond om 19.00 uur vanuit Amerongen. Voorheen vanaf de molen aldaar, maar vanaf komende dinsdag vanaf de Proloog, het fietscafé onder aan de Amerongse berg in Amerongen. We hebben meerdere leden uit Veenendaal, die dan ook vanuit Veenendaal komen fietsen en dan tezamen vanuit Amerongen gaan fietsen.

Jac
Forum-lid

Jac 09 jun 2016 20:33

@Lars Dinsdags zijn we er altijd wel bij , we vertrekken om 18.35 uur vanaf de kruising slaperdijk dwarsweg . Ga gewoon een keer mee om te kijken of je het leuk vind .
Cannondale Supersix evo hm Sram red Etap Blauw
Cannondale Supersix evo hm Sram red Etap Grijs

LarsG
Forum-lid

LarsG 10 jun 2016 21:42

Bedankt voor het aanbod. Klinkt eigenlijk wel erg leuk! Ik heb ook even rond gekeken op jullie website en het ziet er gezellig uit. Het lijkt me inderdaad leuk om een keer mee te doen om te kijken of het wat voor mij is.

Jac
Forum-lid

Jac 20 jul 2016 13:19

@ lars , leuk dat je mee was gisteravond. Helaas was ik met de presentatie groep mee, daardoor heb ik je niet echt gesproken.
Ik rij vaak ook met de sportieve groep mee.
Hoop dat je een leuke rit hebt gehad en dat we een volgende keer samen kunnen rijden.

Verstuurd vanaf mijn GT-I9195 met Tapatalk
Cannondale Supersix evo hm Sram red Etap Blauw
Cannondale Supersix evo hm Sram red Etap Grijs

Plaats reactie