Waar het goedkoopst: Specialized Pro Road raceschoenen 2010
Heb mijne ook gehaald bij rings in Goirle en korting kon ik daar idd.niet krijgen.
Op de vraag om de rode inlegzolen te ruilen voor blauwe ,zeiden ze dat dit niet mogelijk was en ik ze als extra setje moest bijkopen.
In het algemeen is de verkoops/service/garantiepolitiek van specialized allesbehalve klantvriendelijk is mijn ervaring.
Op de vraag om de rode inlegzolen te ruilen voor blauwe ,zeiden ze dat dit niet mogelijk was en ik ze als extra setje moest bijkopen.
In het algemeen is de verkoops/service/garantiepolitiek van specialized allesbehalve klantvriendelijk is mijn ervaring.
- daniel1975
- Forum-lid HC
chevalier schreef:dus deze schoenen gaan ze vanuit Engeland dus niet verzenden, ik zal ze een mailtje sturen of ze dat doen.
http://www.thetristore.com/view_product ... pecialized
Ik heb goed nieuws, zojuist kreeg ik onderstaande mail van ze.
Hi Maurice
Yes we do send shoes to the Netherlands. When we receive your order we will send you the shipping link to pay the carriage for your shoes.
Regards
Simon
Bijzonder!!
Dit is echt al heel lang geboycot door Speci!. Ben benieuwd hoe lang dit mogelijk blijft....
Less is bore
Ik gebruik ook spec schoenen en ivm hun prijspolitiek koop ik altijd pas nieuwe als ze echt helemaal tot op de naad versleten zijn en de gaten erin vallen. Als de handel gewoon verhandeld zou worden zou ik zeker het dubbele aantal schoenen verbruiken. Nu wacht en hoop ik steeds op 'n aanbieding tot het echt niet meer kan....
Het is niet dat ik het niet kan betalen maar simpelweg een princiepe kwestie :/
Het is niet dat ik het niet kan betalen maar simpelweg een princiepe kwestie :/
Mijn trainingen op bikeplanner.com
Jammer dat dit de enige schoenen zijn waar ik echt het 'Ja, dit zijn ze' bij had......ik probeer nog een dealtje te sluiten met pedalen. Ik heb nog wat northwaves gepast en sidi.........dat is t net niet. Ook nog dure shimanos gepast, is nog een optie maar het prijsverschil is zga niks.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Precies, dat is ook werkelijk de enige reden waarom ik Speci schoenen heb gekocht.
Less is bore
Daniel1975 schreef:Klopt, mijn grootste frustratie mbt Specialized: die houden de prijs kunstmatig hoog door dealers gewoon hun dealerschap af te nemen als ze teveel korting geven.
Heel, heel slechte zaak voor de consument!!!
Neelie, doe er eens wat aan!
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"
- daniel1975
- Forum-lid HC
Daniel fluistert heel zachtjes iets in het oor van Scepticus.........
(Neeltje zit niet meer op die post)
(Neeltje zit niet meer op die post)
Less is bore
- daniel1975
- Forum-lid HC
Veel plezier ermee; ik heb ze nu een paar maanden en erg blij mee.
Less is bore