Dan heb je het ook wel over de eindbaas van alle KOMhunterschrissiewizzie schreef:(...)Thijs Zonneveld (...).
(Bedenk me net dat ik op een obscuur segment op het kopje een KOM heb, 1 plekje boven Thijs Z )
Fiets Magazine nr. 1-2025 is nu verkrijgbaar! Bestel jouw exemplaar zonder verzendkosten in onze shop, voor jezelf of als cadeau voor iemand anders!
Dan heb je het ook wel over de eindbaas van alle KOMhunterschrissiewizzie schreef:(...)Thijs Zonneveld (...).
Of hang je aan de schouder van een scooterrijder (dat soort KOM recordhouders zijn meen ik ook al betrapt)mao schreef:Ik begrijp er echt helemaal niks van de KOM jagers, het zegt totaal nul, nada, nop.
Heb je wind mee of tegen, is het 2 Bft of 7Bft, rij je alleen of in een groep, heb je net 10km gereden of heb je er al 100 op zitten, ik kan zo nog wel even door gaan.
Hehe, scherp maar dat gaat terug op inlogproblemen die werden verholpen door een nieuwe accountpuffdaddy schreef:Aha daar staat die timo2.0 voortimo2.0 schreef:In mei 2007 haalde ik mijn eenvoudige fietscomputertje (Cateye Strada) van mijn fiets en sindsdien fiets ik zonder en al helemaal nooit met een Garmin of Strava. Ik refereer ook nooit aan hoeveel kilometer ik heb gefietst maar enkel aan hoe lang en vooral aan hoe mooi de omgeving was. Soms kijk ik via google maps of via een medefietser nog even na hoe lang een ritje is maar dat is dan ook de enige info die ik nog een beetje interessant vind.
Helemaal waar, ik ga op m'n 54st echt geen record meer neer leggen.Dit soort uitspraken wordt meestal gedaan door mensen die zelf niet hard genoeg kunnen fietsen (voor een hoog plekje in de leaderboards)