Dat "nieuw" rubber, is dan voor alle Campa groepen veronderstel ik?jsparie schreef:In Duitse blad Tour komt de groep zeer goed uit de test. Zelfs een fractie beter dan ultegra. Vooral de remmen schijnen door nieuw rubber erg goed te zijn.
Nieuwe Campa groep, de Potenza
- boswielrenner
- Forum-lid
Nee; oude groepen Campa werken niet met de nieuwe groepen 2015. Kortom; mixen van oude groep shifters met nieuwe 2015 (Super) Record, Chorus en 2016 Potenza onderdelen is niet mogelijk.
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
- boswielrenner
- Forum-lid
Andere interne constructie, andere indexering en betere werking.
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
okay, klinkt logisch voor de voorderailleur, dat deze niet goed zou werken met de oude ergo's.
Maar ik zou toch verwachten dat de nieuwe achterderailleur wel nog probleemloos zal werken met de oude ergo's?
edit
heb het al gevonden:

Maar ik zou toch verwachten dat de nieuwe achterderailleur wel nog probleemloos zal werken met de oude ergo's?
edit
heb het al gevonden:

Remt beter daar de blokken beide gelijkertijd de velg raken en de krachten gelijkmatiger verdeeld worden, het werkt echt rijdt er nu zo een half jaartje mee en vindt het een verbeteringcampasuper schreef:Ik kan nog niet zeggen dat ik die DM remmen er fraai uit vind zien.
Wat zou het voordeel moeten zijn van die DM remmen (als ze al passen op je fiets)?

YFood !!!
https://www.bike24.de/1.php?content=8;p ... =1000,4,39Jarule schreef:Ik heb de potenza AD medium nog nergens op voorraad kunnen vinden. Iemand nog tips?