Voor fietsgerelateerde topics die niet in een andere categorie passen.

waarom dames (nog steeds) in de minderheid op het forum?

dickygiovanni
Forum-lid

dickygiovanni 26 jun 2016 22:02

Zo ideaal is een fietsende partner niet. Fietsen moet om en om als er kinderen in het spel zijn, en dat resulteert erin dat ik om de week op zaterdagochtend met 3 apen rond de hals door huis loop ipv met de fietsclub mee ben.. ;)

Gekkigheid. Is echt super als je elkaar hierin begrijp. Nooit ruzie over wat we willen kijken op t.v. of waarheen op vakantie. Zelfs de naam van ons zoontje was appeltje/eitje door onze gedeelde passie (vernoemd naar Wiggo)..

lien
Forum-lid

lien 26 jun 2016 22:07

Wij gaan proberen om in het weekend ook samen te blijven fietsen. We hebben een fietskar aangeschaft en afgelopen weekend is onze kleine meid al met ons mee geweest. En is ook gelijk een goede training voor papa ;).

daniel1975
Forum-lid HC

Gebruikersavatar daniel1975 26 jun 2016 22:10

@dicky en dan maar hopen dat Wiggo geen Lance wordt ;-)

Maarreh, samen fietsen:
Afbeelding

(Gaan wel beetje offtopic geloof ik)
Less is bore

Daniel1989
Forum-lid

Daniel1989 26 jun 2016 22:21

daniel1975 schreef:
Ridley Noah flyer schreef:Off topic : Gefeliciteerd trouwens. Kinderen zijn geweldig.
Thnx!
Geweldig ingewikkeld vooral die eerste maanden ;-)
Klopt. Wij kregen er twee tegelijk. :o
Maar goed, ook dat wendt ;)
Afbeelding
Hey leuk. Die thule hebben wij ook. Ideaal.
Mtb ervoor tweeling er in i pad er bij ( brandweerman sam of thomas de trein op,
en de duinen in
Na 2 uur kijk je achterom slapen ze. Heerlijk
En nee, je red de 25 gem niet maar je komt toch tevreden thuis

Sorry we gaan echt Offtopic

Ernie C.
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Ernie C. 27 jun 2016 07:50

Ach, het zijn wel van die Viva-forumposts waar je lekkere wijven mee naar het forum lokt en daar is dit topic toch om gestart... :mrgreen:
Campagnolo Ultra Dork

Jans
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Jans 27 jun 2016 08:44

@Ernie C. Misschien is jouw post er dan weer één waardoor ze wegblijven. We zijn geen lekkere wijven, we zijn gewoon vrouwen die fietsen en er soms over willen discussiëren of verder geholpen willen worden. De één ziet er beter uit dan de ander, maar we komen hier niet voor het uiterlijk. (Ik heb de smiley wel gezien).

J.Edge87
Forum-lid

Gebruikersavatar J.Edge87 27 jun 2016 09:07

Jans schreef:@Ernie C. Misschien is jouw post er dan weer één waardoor ze wegblijven. We zijn geen lekkere wijven, we zijn gewoon vrouwen die fietsen en er soms over willen discussiëren of verder geholpen willen worden. De één ziet er beter uit dan de ander, maar we komen hier niet voor het uiterlijk. (Ik heb de smiley wel gezien).
Ook voor reacties als deze zou t mooi zijn als er wat meer vrouwen zouden zijn. Fantastisch.. direct er bovenop :evil:
is het fietsen aan het her-ontdekken

fietsernl
Forum-lid

fietsernl 27 jun 2016 09:16

Leuk die foto´s. Zo begon het bij ons ook heel wat jaren geleden. Nu rijdt de dame in de kar rondjes om mij heen, en trekt de sprint voor papa aan. Maar actief op het forum, nee bedankt. En voor het topic ervaring met staal, die Burley ging perfect met die AA-Special.
Afbeeldingimage post

TumTumTum
Forum-lid

Gebruikersavatar TumTumTum 27 jun 2016 09:37

Jans schreef:@Ernie C. Misschien is jouw post er dan weer één waardoor ze wegblijven. We zijn geen lekkere wijven, we zijn gewoon vrouwen die fietsen en er soms over willen discussiëren of verder geholpen willen worden. De één ziet er beter uit dan de ander, maar we komen hier niet voor het uiterlijk. (Ik heb de smiley wel gezien).
Mwah...ik vind de suggestie dat er op het forum géén lekkere wijven zijn eigenlijk erger... :mrgreen:

/rent alvast maar weg. Ehm...fietst...

En stoer fietsernl...de sprint aan laten trekken door je dochter. :winkthumb:
Veni. Vidi. Fietsie.

monsieurpinot
Forum-lid HC

Gebruikersavatar monsieurpinot 27 jun 2016 09:44

Ernie C. schreef:Ach, het zijn wel van die Viva-forumposts waar je lekkere wijven mee naar het forum lokt en daar is dit topic toch om gestart... :mrgreen:
haha, hier interpreteer je de topicvraag naar eigen believen: mijn vraag gaat om het waarom.

dario
Forum-lid

dario 27 jun 2016 09:56

Omdat er dus gewoon nog altijd veel meer mannelijke dan vrouwelijke fietsers zijn.

Èn omdat vrouwen vaak al amper tijd hebben om een hobby te beoefenen, laat staan dat ze er ook nog oeverloos over kunnen leuteren (roept mijn vriendin me vanuit de keuken toe) :mrgreen:
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)

dickygiovanni
Forum-lid

dickygiovanni 27 jun 2016 10:07

Heb je echt zo gereden? Helm op ter bescherming van je kokosnoot, maar wel zo`n ieniemienie mensje open en bloot achterin? Heb een kar overwogen toen er nog maar 1 Dicky jr. in het spel was maar besloten dat meer fietsen later wel komt (hoop ik). Had geen goed gevoel bij zo`n kar. Als ik een stukje wil fietsen met ze pak ik de pappafiets met zitje wel, en dan rij ik stapvoets. Als iemand nu zegt dat ik wel erg voorzichtig ben snap ik dat ook.. ;)

Overigens toch wel weer vrij seksistisch aan het worden hier realiseer ik me; een vrouwen topic gaat al weer gauw over de zorg voor de kinderen..

Plaats reactie