Het Grote Imitatietopic (frames en onderdelen)
Jup, viel mij ook al op. Ging er maar vanuit dat het een 'eerlijke' typfout was. Er zijn immers wel conti GP4000S II te zien.
Had het wel mooi gevonden als er ook nog Schwalbe op de bandjes had gestaan i.c.m. GP4000S
Had het wel mooi gevonden als er ook nog Schwalbe op de bandjes had gestaan i.c.m. GP4000S
Stevens SCF 2 Ultegra SL / Stevens Vuelta Ultegra SL
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Wie heeft deze wielen en kijkt eens op de garantiekaart?Douglas schreef:Ze zien er heel echt uit maar die fout op het kaartje zou voor mij genoeg zijn om ze niet te nemen. Ben wel benieuwd of iemand met deze wielen nog bijzonderheden ziet.
Jaap, waar ben je als we je nodig hebben?
Mogelijk een printfout, Italianen hebben dat ook wel eens hoor, zeker als ze laten drukken in China
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
- Jaap Telder
- Forum-lid
Wielen zijn echt.Douglas schreef:Ze zien er heel echt uit maar die fout op het kaartje zou voor mij genoeg zijn om ze niet te nemen. Ben wel benieuwd of iemand met deze wielen nog bijzonderheden ziet.
Jaap, waar ben je als we je nodig hebben?
Kan je zien aan de verhoging waar het ventiel uit de velg steekt.
Maar nog beter te zien bij de naaf, daar zit een verdikking waar je met behulp van een sleutel de lagers kan stellen.
Kijk, nuttig detail!
Was mij nog niet opgevallen op de foto, maar nu je het zegt zie ik het ook. Bedankt!
Blijft echter een opvallende spelfout op de garantiekaart, maar aan de andere kant zoals Lcsmet al zegt; het is niet de eerste keer dat ik een hele vreemde spelfout zie in een handleiding/garantiekaart van een merkproduct, welke in China is geproduceerd.
Was mij nog niet opgevallen op de foto, maar nu je het zegt zie ik het ook. Bedankt!
Blijft echter een opvallende spelfout op de garantiekaart, maar aan de andere kant zoals Lcsmet al zegt; het is niet de eerste keer dat ik een hele vreemde spelfout zie in een handleiding/garantiekaart van een merkproduct, welke in China is geproduceerd.
Stevens SCF 2 Ultegra SL / Stevens Vuelta Ultegra SL
Er zitten ook 'eerlijke' aanbieders tussen: http://www.marktplaats.nl/a/fietsen-en- ... =lr&pos=26
- Wiliertoerist
- Forum-lid
En de wielen, stuur en stuurpen dan ? Bijna eerlijk dan , zou ik zeggen, gezien de vraagprijs.
Laatst gewijzigd door Wiliertoerist op 03 jul 2016 23:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Helemaal nie eerlijk. Blijft gewoon crimineel. Stickers van s works zitten er gewoon op. Handel in imitatiegoederen blijft illegaal ook al zet je er bij dat het een replica betreft.Wiliertoerist schreef:En de wielen, stuur en stuurpen dan ? Bijna eerlijk dan, zou ik zeggen, gezien de vraagprijs.
o'7o
- Wiliertoerist
- Forum-lid
Zo bedoelde ik het ook Douglas.
Helaas blijven er stumpers dit soort troep kopen.
Helaas blijven er stumpers dit soort troep kopen.
http://www.2dehands.be/fietsen/fietsond ... 92534.html
Iemand die deze Zipps 404 kan beoordelen? Prijs lijkt me wat scherp voor volledige nieuwe
Iemand die deze Zipps 404 kan beoordelen? Prijs lijkt me wat scherp voor volledige nieuwe