Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Wat is fout, wat kan echt niet?

Herman_N
Forum-lid
Contact

Gebruikersavatar Herman_N 02 jul 2016 11:11

Klopt, kan ook tijdens het fietsen maar als ik ze dan weer nodig heb moet ik ze weer uit de achterzak halen en aantrekken. Dit is veel handiger en veiliger. Bovendien hou je extra ruimte over in je achterzakken. Ik vind het op en afstropen ideaal ongeacht de mening van de fietsgemeenschap.
Goedkope startbewijzen voor gran fondo's, bezoek de CycloWorld SHOP

scepticus
Forum-lid HC

Gebruikersavatar scepticus 02 jul 2016 11:57

monsieurpinot schreef:maar opgestroopte armstukken aan het einde van je armen daar kan ik echt niet zo tegen
Dat is juist pro.
Een craft ondershirtje met lange mouwen onder een wielershirt met korte mouwen, en dan de mouwen van het ondershirt opstropen kan dan weer niet, dat zul je enkel fietsende roeiers of schaatsers zien doen.

53x11 schreef:Je kunt dat toch wel terwijl je fietst? :P
Ik heb tijdens een marmotte ooit de alpe opgefietst met kniestukken op mijn enkels (alles schoot in de kramp zodra ik stopte met trappen). Dát is pas fout :oops:
Dat kan inderdaad echt niet. Dan was het nog meer pro geweest om af te stappen, je rugnummer af te doen en huilend op de achterbank van de auto van de verzorger te kruipen, je tranen verbergend achter je koerspetje. :lol:
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"

lupo
Forum-lid

lupo 02 jul 2016 12:22

Herman_N schreef:
monsieurpinot schreef:maar opgestroopte armstukken aan het einde van je armen daar kan ik echt niet zo tegen
Wat is daar mis mee? Dat is nou juist zo lekker van armstukken. Als het wat warmer wordt schuif ik ze altijd lekker naar beneden. Als ik moet stoppen om ze op te bergen kost dat al gauw een minuut en het is heel slecht voor het gemiddelde ;)
+1

53x11
Forum-lid HC

Gebruikersavatar 53x11 02 jul 2016 15:33

@scepticus: 5 km voor de finish had ik bijna exact dat gedaan. Het was dat iemand anders riep dat afstappen toch wel een heel dom idee was dat ik ben doorgefietst. Vermoeidheid doet rare dingen met je brein...
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?

lien
Forum-lid

lien 02 jul 2016 16:32

Herman_N schreef:
Wat is daar mis mee? Dat is nou juist zo lekker van armstukken. Als het wat warmer wordt schuif ik ze altijd lekker naar beneden. Als ik moet stoppen om ze op te bergen kost dat al gauw een minuut en het is heel slecht voor het gemiddelde ;)
+2

En de kleur: tja, die ik van de ploeg had gekregen, waren te groot en zakten steeds af en dat was helemaal geen gezicht ;-)

Nee_Nee
Forum-lid HC

Nee_Nee 02 jul 2016 18:05

scepticus schreef:
sloeren schreef:Volgens mij zijn shirts van uitgestorven ploegen uitgezonderd van het verbod.
Hoe fouter de ploeg, hoe beter het shirt!

Afbeelding
met drie man breed over de weg voor het peloton uit de Muur van Hoei op in 94. "Wij hebben alleen maar bruine bonen gegeten"

Er is toen bij mij wel wat geknakt

monsieurpinot
Forum-lid HC

Gebruikersavatar monsieurpinot 02 jul 2016 20:19

lien schreef:
Herman_N schreef:
+2

En de kleur: tja, die ik van de ploeg had gekregen, waren te groot en zakten steeds af en dat was helemaal geen gezicht ;-)
gelukkig valt er over smaak te twisten :lol:
maar @Herman_N: je druk maken over je gemiddelde dát is pas fout ;)

Sweety2008
Forum-lid

Gebruikersavatar Sweety2008 02 jul 2016 20:54

monsieurpinot schreef:ik vind die bloemetjes en roze best aardig, maar opgestroopte armstukken aan het einde van je armen daar kan ik echt niet zo tegen
Vandaag nog gezien bij de Tour de France dat renners de armstukken zo opgestroopt hadden. Vind dit helemaal niet rtg of raar. :)
Ghost Nivolet 6LC

Herman_N
Forum-lid
Contact

Gebruikersavatar Herman_N 03 jul 2016 08:57

monsieurpinot schreef:@Herman_N: je druk maken over je gemiddelde dát is pas fout ;)
En daarover zijn we het dan weer wel eens, vandaar dat ik er een knipoog achter had gezet.
Goedkope startbewijzen voor gran fondo's, bezoek de CycloWorld SHOP

timo2.0
Forum-lid HC

timo2.0 03 jul 2016 11:28

Afbeelding
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof

Karl66
Forum-lid

Karl66 03 jul 2016 11:31

Nee, die fiets hoort dan weer in het topic "wat is zo fout, dat kan echt wel" :lol:
Fietsen is gezond, dus eet meer fiets

timo2.0
Forum-lid HC

timo2.0 03 jul 2016 11:39

Met zwarte wielen, lintje, zadelpen en bidonhouders was het prima geweest maar zo kan het echt niet.
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof

Plaats reactie