Vandaag gefietst in 2016
-
- Forum-lid
Mooie tocht en een leuke koers zo te horen!
@jwkeij: als iedereen denkt het is niet netjes maar dat is wel meer niet, word het een nog grotere klere bende in de wereld. Naar mijn mening hoor je van een ander zijn eigendom af te blijven al is het maar een kassei.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
@jwkeij: als iedereen denkt het is niet netjes maar dat is wel meer niet, word het een nog grotere klere bende in de wereld. Naar mijn mening hoor je van een ander zijn eigendom af te blijven al is het maar een kassei.
Maak joe woar
Om reden om het niet te doen...omdat GG er anders niet meer over heen kan rijden.Fietsen?altijd schreef:Geef ens één goede reden waarom je een steen uit een kasseistraat zou halen?
![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
Over trofeeën, tja...ook hier schuldig. Vooral in mijn studententijd, ik had jarenlang een stationsklok hangen. Als excuus moet ik er wel bij zeggen dat hij er tijdens een storm windkracht 12 af gewaaid was. Plaatsnaamborden deden we ook, maar dat was wel wat te voor de hand liggend.
![Cool 8-)](./images/smilies/icon_cool.gif)
Maar ik ga een beetje off topic.
PS, zou dat soort dingen nu niet meer doen hoor...nu ben ik groot en netjes.
De vraag is meer, waar laat je in godsnaam tijdens je fietstripje een kassei, in de zak van je shirtje?
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
Veni. Vidi. Fietsie.
Die kritiek is wel n beetje roomser dan de paus. Of ik het zelf zou doen.. denk t niet. Maar ik doe weer iets anders wat niet netjes is...en die nu hard commentaar leveren doen vast nóóit en nóóit iets wat eigenlijk niet mag. Zeker niet in een wolk van euforie na een prestatie...
is het fietsen aan het her-ontdekken
- Wolfhound32
- Forum-lid
Zolang allerlei bestuureders, commissarissen, CEO's en ander gespuis dit land met hun graaigedraag schijnbaar legaal naar de kloten helpen, maak ik me niet zo druk over een keitje als souvenir.
Ik maak me liever druk over relevante zaken. Leuk aandenken hoor Jan Willem!
Ik maak me liever druk over relevante zaken. Leuk aandenken hoor Jan Willem!
Terug in topic ... @buzz: 135 km met maar 1 stoplicht, wat een luxe! Ik kom bij mij route van 60 km wel 20 stoplichten tegen... Plus dat ik nog 1 viaduct op moet kluunen, wegens wegwerkzaamheden... Mijn gemiddelde zakt dan ook stevig... Ik ben aan het kijken of ik de route wat beter aan kan passen...
Ik start in Breda, dan naar Etten-Leur, Zevenbergen, Hoge Zwaluwe, Made, Den Hout, Teteringen en dan weer naar Breda. Het laatste stukje heb ik op de kaart al aangepast, daar kreeg ik echt draad van! Veel teveel stoplichten en kruisingen...
Ik start in Breda, dan naar Etten-Leur, Zevenbergen, Hoge Zwaluwe, Made, Den Hout, Teteringen en dan weer naar Breda. Het laatste stukje heb ik op de kaart al aangepast, daar kreeg ik echt draad van! Veel teveel stoplichten en kruisingen...
Ik snap niet dat als je zo'n grote liefhebber bent van Parijs-Roubaix, dat je notabene de hele koers na gaat fietsen, dat je dan een koevoet mee gaat nemen om een kei uit de straat te halen. En dan ook nog triomfantelijk op een forum posten.
Maar dat zal vast aan mij liggen. Ik zou me diep schamen. Corrigerend gedrag is in NL ook ver te zoeken. Egoïsme viert hoogtij. Als iemand iets doet wat niet kan worden er gelijk van die dooddoeners als "Ja kijk wat die CEO's, banken e.d. allemaal doen" bij gehaald. Wat anderen doen is niet relevant. Als je het zelf kunt verantwoorden prima.
Ik vind het vrij sneu gedrag..
Als iedere wielertoerist nou even een keitje bij Parijs-Roubaix weg gaat halen. Kijken hoe snel de zgn. 'liefhebbers' dan weer komen klagen..
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
Maar dat zal vast aan mij liggen. Ik zou me diep schamen. Corrigerend gedrag is in NL ook ver te zoeken. Egoïsme viert hoogtij. Als iemand iets doet wat niet kan worden er gelijk van die dooddoeners als "Ja kijk wat die CEO's, banken e.d. allemaal doen" bij gehaald. Wat anderen doen is niet relevant. Als je het zelf kunt verantwoorden prima.
![Vind ik leuk :like:](./images/smilies/thumbupleft.gif)
Als iedere wielertoerist nou even een keitje bij Parijs-Roubaix weg gaat halen. Kijken hoe snel de zgn. 'liefhebbers' dan weer komen klagen..
Laatst gewijzigd door lupo op 06 jul 2016 14:47, 1 keer totaal gewijzigd.
- Tracing_NL
- Forum-lid
Helemaal mee eens. Staat op hetzelfde niveau als al die eik... die zonodig een kilometerpaaltje van de D974 (voor niet ingewijden; de mont ventoux) moeten jatten of een hellingbordje van een col oid. Egoistisch en asociaal gedrag. Dit valt niet goed te praten.
En zeker niet beginnen over de grote graaiers. Dat heeft er niets mee te maken! Shame on vdKeij!
![Evil or Very Mad :evil:](./images/smilies/icon_evil.gif)
En zeker niet beginnen over de grote graaiers. Dat heeft er niets mee te maken! Shame on vdKeij!
Ouder worden is verplicht, volwassen worden is een keuze.
On topic dan maar.. Rondje langs de Meije.. Heerlijk gefietst.. Lekker fietsweer.. Mooie Hollandse luchten gezien.
![Afbeelding](http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160706/49ec46ce943b1496dd1302bcd35bd95f.jpg)
Mij dus goed vermaakt, na terug gefietst te zijn via Ter Aar en Koudekerk na 74,5 km weer terug in het Zoetermeerse gekomen!
https://www.strava.com/activities/63192 ... 1?hl=nl-NL
![Afbeelding](http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160706/49ec46ce943b1496dd1302bcd35bd95f.jpg)
Mij dus goed vermaakt, na terug gefietst te zijn via Ter Aar en Koudekerk na 74,5 km weer terug in het Zoetermeerse gekomen!
https://www.strava.com/activities/63192 ... 1?hl=nl-NL
#HoeMoeilijkKanHetZijn
Deze hele discussie zat eraan te komen natuurlijk. Wat mij betreft heb je de kei verdiend. Stort anders een bedrag in de kas van de PR vrijwilligers om je geweten te sussen en voor de goede zaak. ofzo
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?