Opera super Leonardo (incl foto)
Super fiets! (heb m zelf ook). @Toontje68: ik heb zelf een Token C50a wielset, die rijden super en voelen zeer stevig aan. Heb zelf alleen nu ook een kleine slag in mn voorwiel, maar dat komt omdat iemand vol op me is ingereden. De Opera heeft er overigens niet onder geleden.
LVP schreef:Super fiets! (heb m zelf ook). @Toontje68: ik heb zelf een Token C50a wielset, die rijden super en voelen zeer stevig aan. Heb zelf alleen nu ook een kleine slag in mn voorwiel, maar dat komt omdat iemand vol op me is ingereden. De Opera heeft er overigens niet onder geleden.
Ik ga morgen de Zipp's weer ophalen, want die liggen klaar. Ben benieuwd of het compleet nieuwe zijn of gerepareerde.. Ze zijn wel terug naar de fabriek gegaan, dus afwachten maar.
Heb er nu zo lang zwarte Chamal's erin staan van 2002. Staat ook niet verkeerd en het zijn super sterke wielen. Wel wat zwaar ( 2kg )..
Blijft uitkijken op de weg Die Token zijn idd. mooie wielen, alleen vindt ik ze aan de zware kant.
S-Works Tarmac Sram E-tap Mavic Pro Carbon slc
-
- Forum-lid
Trudie schreef:We beginnen het te leren......nog geen enkele opmerking over een spacertoren.
Hulde!!;)
LOL... maar dat was, technisch gesproken, dus wel de eerste
Frits