Dame besmet met virus....tips graag!!!!
-
- Forum-lid
Je verschafte ook weinig nuttige informatie...
Maak joe woar
Snap niet dat een beetje data geven zo moeilijk is. Schaam je je voor je snelheden ofzo. Dat is t mooie van dit forum... iedereen is bezig op zijn en haar niveau en iedereen wordt serieus genomen en niemand uitgelachen om snelheden of afstanden. Dus..... ik doe nog een poging: lever gewoon zinvolle informatie en mensen nemen je serieus. Wat voor niveau je ook hebt.
is het fietsen aan het her-ontdekken
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Soms is een topic er enkel om iedereen bezig te houden.
Daar hoeven we niet te schelden op TS.
Het was amusant en we hebben het weer gehad.
En van een vrouwelijke firmanaam kunnen we iets meer hebben, toch?
Daar hoeven we niet te schelden op TS.
Het was amusant en we hebben het weer gehad.
En van een vrouwelijke firmanaam kunnen we iets meer hebben, toch?
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Waarom vertrek je om half 11 als je al om 8 uur je bed uit was?
@Fietsen?altijd Waar haal jij die 23 gemiddeld vandaan? Ze is niet naar Amsterdam teruggefietst hoor. Ze heeft waarschijnlijk een vriendje in Harskamp, toch Amalia?
Dus 8,5 uur over 110 km, of had je behalve geen km teller ook geen navigatie en heb je veel meer gereden?
Nu is van de Posbank tot aan Harskamp ook nog eens 35 km, dus nog eens 2,5 uur. Dan kon je op het moment dat je je eerste post vanavond deed nog niet eens je eten op hebben.
Dat is dus 11 uur fietsen.
Maar eerlijk is eerlijk, je hebt een flink aantal mensen een goede vrijdag en zaterdag gebracht.
Amalia, dat je geen zadelpijn had begrijp ik wel, dat heb ik ook nooit als ik niet op een zadel gezeten heb.
@J.Edge87 Als je geen kmteller bij je hebt weet je dat niet allemaal.
@Fietsen?altijd Waar haal jij die 23 gemiddeld vandaan? Ze is niet naar Amsterdam teruggefietst hoor. Ze heeft waarschijnlijk een vriendje in Harskamp, toch Amalia?
Dus 8,5 uur over 110 km, of had je behalve geen km teller ook geen navigatie en heb je veel meer gereden?
Nu is van de Posbank tot aan Harskamp ook nog eens 35 km, dus nog eens 2,5 uur. Dan kon je op het moment dat je je eerste post vanavond deed nog niet eens je eten op hebben.
Dat is dus 11 uur fietsen.
Maar eerlijk is eerlijk, je hebt een flink aantal mensen een goede vrijdag en zaterdag gebracht.
Amalia, dat je geen zadelpijn had begrijp ik wel, dat heb ik ook nooit als ik niet op een zadel gezeten heb.
@J.Edge87 Als je geen kmteller bij je hebt weet je dat niet allemaal.
-
- Forum-lid
17:00-10:30=6:30
Ongeveer 23, ben ik niet uitgegaan van stops maar het is al een beetje een raar verhaal.
Ongeveer 23, ben ik niet uitgegaan van stops maar het is al een beetje een raar verhaal.
Maak joe woar
Je hebt gelijk, Ik was van een verkeerd vertrektijdstip uitgegaan, maar dat klopt dus niet.Fietsen?altijd schreef:17:00-10:30=6:30
Amalia schreef:Beste wielrenners,
Het is gebeurd.....ik ben besmet met het wielrennersvirus....
Ik sport mijn leven lang al, fitness, krachttraining, wandelen, maar nu tenslotte ontdekt dat wielrennen ècht mijn sport is
Als eerste doel: De Alpe d'huZes beklimmen, volgend jaar, ben nu begonnen met trainen. 3 x per week 2 uur in de sportschool en minstens 1 x per 2 weken een lange rit.
Maar zijn er Die-Hards die mij serieuze tips kunnen geven?
Mentaal zit het wel o.k.; no pain no gain is mijn motto. Maar hoe kom ik volgend jaar die berg op? Het liefst minstens 3 keer!!!
Groetjes,
Suzie (Amalia)
Om te beginnen...OK DAN! Leuk.
En verder; wat jij doet is zo ongeveer ook hoe ik ooit met totale nul conditie ben begonnen. Sportschool voor wat basis uithoudingsvermogen en krachtraining en verder gewoon gaan fietsen.
Als je doel de Alpe d'Hues pas volgend jaar is en je hebt een geschikte fiets (met een bergverzet dus) dan zal dat heus wel lukken. Ik weet niet of je in de buurt van heuvels woont, maar ga een keer mee met iemand in Limburg of de Ardennen fietsen en kijk hoe je dat verteert/ c.q. of je het wel leuk vindt. Als je al je hele leven sport dan zal je conditie wel ok zijn.
Edit; tjaaaaaaa. Ik reageer dus op de entoesiaste eerste post, de tussenliggende "discussie" heb ik weer niet gelezen. Pfff....ik ben ook eens een paar dagen weg. Moet ik me weer inlezen in allerlei forumrellen.
Veni. Vidi. Fietsie.
Gastheerg schreef:+1ophetkantje schreef:Het wordt voor mij steeds amusanter,
Ik dacht ze (kan overigens zomaar een man zijn ) is ingehuurd door Fiets om het inzakken van dit forum tijdens de vakantie te voorkomen. Leuke actie van Fiets!
Maar Amalia: morgen een tochtje rijden? In neem aan dat je dan op de fiets deze kant opkomt.
O ja geen zorg ik heb een positief CV als het gaat om fietsen met dames van dit forum
Oooow wacht! Het is DDX in drag
Btw, kunnen jullie je niet een beetje gedragen als ik een keer een paar dagen weg ben?
Veni. Vidi. Fietsie.
- Supergrover
- Forum-lid HC
TumTumTum schreef:
Btw, kunnen jullie je niet een beetje gedragen als ik een keer een paar dagen weg ben?
Kan jij het voortaan ff melden als je er een paar dagen niet bent?
Houden wij er rekening mee....