Reacties op nieuwsartikelen op fiets.nl
-
- Forum-lid
Waarom is het niet mogelijk om te reageren op nieuwsartikelen op fiets.nl zonder een facebook account te hebben ?
Ik zie geen enkele inhoudelijke reden om een verbinding tussen facebook en fiets.nl te plaatsen behalve misschien het vergaren van facebook data.
Mochten jullie willen volharden in dit regiem plaats dan in ieder geval een duidelijke boodschap dat reacties alleen mogelijk zijn van facebook adepten. Dat voorkomt negatieve ervaringen.
Jammer, bah. Ik was altijd een enthousiaste lezer.
Ik zie geen enkele inhoudelijke reden om een verbinding tussen facebook en fiets.nl te plaatsen behalve misschien het vergaren van facebook data.
Mochten jullie willen volharden in dit regiem plaats dan in ieder geval een duidelijke boodschap dat reacties alleen mogelijk zijn van facebook adepten. Dat voorkomt negatieve ervaringen.
Jammer, bah. Ik was altijd een enthousiaste lezer.
-
- Forum-lid
Ik verbaas me nu dat iemand de nieuwsberichten leest....
Inderdaad vreemd.
Ze kunnen het beter doen zoals bij Wepowder en Wintersporters: nieuwsberichten worden automatisch een topic op het forum, waarop je kunt reageren.
Ze kunnen het beter doen zoals bij Wepowder en Wintersporters: nieuwsberichten worden automatisch een topic op het forum, waarop je kunt reageren.
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
niet heel vreemd als je bedenkt dat ze gebruik maken van een facebook plugin om te laten reageren (dat je eigen naam tevoorschijn komt)Bredalp schreef:Schrok er net van. Plaatste een reactie, staat daar ipv mijn forum naam, mijn echte naam.
Dat kan toch niet? Onzinnig en zorgt dat niemand reageert.