Amalia schreef:Hoi,
Ik heb een Concorde Colombo gekregen, het is er een uit ongeveer 1983 (?). Hij moet wat opgepoetst e.d. maar verder nog in goede staat.
Heeft iemand hier ervaring mee?
Dame besmet met virus....tips graag!!!!
- Wiliertoerist
- Forum-lid
Gereden op deze fiets ? Dan chapeau
Dan had ik wel de km teller werkend gemaakt (nieuw batterijtje?) voordat ik zou vertrekken. En stuurlint misschien? Als verpleegkundige wil je toch niet je handen op deze zooi zetten. Er had voor mij geen nieuw lintje op hoeven te gaan, maar dit had ik toch wel gereinigd.
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Néé hoor, op de foto staat je nieuwe fiets die nog moet afgesteld wordenAmalia schreef: jullie blijven het wel lang volhouden hè.... wat een giller . ...
(Wie heeft er gezegd dat ik op deze fiets heb gereden zaterdag...? Ik niet.... )
Mazzel!!
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
In je profiel zet je racefiets en hybride, terwijl je in het retro topic vraagt of die fiets geschikt is als eerste fiets om op te trainen. Voor mij zou dan 1+1 zijn, voor jou dus niet. Maar het kan natuurlijk altijd dat je een fiets hebt geleend, of op je hybride gefietst hebt.Amalia schreef: jullie blijven het wel lang volhouden hè.... wat een giller . ...
(Wie heeft er gezegd dat ik op deze fiets heb gereden zaterdag...? Ik niet.... )
Mazzel!!
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
- Wiliertoerist
- Forum-lid
Is het erg toevallig dat dit topic startte op vrijdagmiddag ?
- daniel1975
- Forum-lid HC
Havana, het doek mag eraf.......
Less is bore
Nou. volgens mij had Havana wel wat anders te doen. die zit hoog en droog in Zuid Frankrijk. En op een enkel klein dipje na is het weer daar echt niet zo dat je aan dit soort dingen begint.
Ik ben ook wel benieuwd wie het dan wel zou moeten zijn.
Ik ben ook wel benieuwd wie het dan wel zou moeten zijn.
Mijn eerste reactie was gelijk dat het het flauwekul was. Leuk bedacht maar de topic titel verraden het al gelijk.daniel1975 schreef:Havana, het doek mag eraf.......
Bij het lezen van de titel dacht ik:
a) Een jonge transseksueel die anoniem een geslachtswissel wil oefenen
b) Een echt onbekende troll en nu waren wij aan de beurt
c) Een van de mods die bij gebrek aan een goed vrijdagmiddagtopic er dan maar zelf eentje maakte
d) TumTumTum die ons op stang wilde jagen. Dit beeld werd versterkt omdat ze niet (inmiddels vrij laat) in dit topic reageerde.
Toch jammer dat Amalia nu een kerel blijkt te zijn. Ik begon al een beetje verliefd op haar te worden Ik had zo gehoopt dat ze een keer parijs-Roubaix met me ging fietsen.
Zit er vast niet in