Olympische spelen 2016
Nu weer op Sporza.
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
ik kijk alleen de livestream, maar zie 'm inderdaad een beetje achter hangen. is ie zo slecht? of gewoon aan het sparen
edit: hij moet er echt af zie ik op twitter?
edit: hij moet er echt af zie ik op twitter?
Helemaal niet bizar. Hij heeft zich helemaal uit zijn verschoning gefietst voor Froome tijdens de TdF. Zelfs bij sportgoden is het potje een keertje leeg.jeroenr schreef:Bizar dat Poels ineens zo slecht is.
Veni. Vidi. Fietsie.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Zijn er wel meer die duidelijk de benen niet mee naar Rio hebben genomen. Dat bijv een Gilbert niet veel later lost had ik ook niet verwacht. En er zullen nog wel wat meer namen weg zijn, gezien het kleine groepje dat over is.jeroenr schreef:Bizar dat Poels ineens zo slecht is.
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
één grote afvalrace. Porte ook in de hekken. Uran schijnt er ook al af te zijn (gelukkig )
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
-
- Forum-lid
Mooiste koers van het jaar!
En een hele mooie winnaar!
En een hele mooie winnaar!
Maak joe woar
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
echt schitterend! En als er geen Nederlander wint dan maar belg
Tja, toen ik zat te kijken naar die laatste afdaling was ik al 'bang' voor een valpartij. Jammer maar helaas voor Nibali maar dat is ook koers (net zoals in de Giro).
Ik had het de hele middag op staan en was ondertussen aan mijn fiets aan het sleutelen. Mooie race van begin tot eind.
Van Avermaet heeft niets gestolen. Mooie overwinning voor hem.
Ik had het de hele middag op staan en was ondertussen aan mijn fiets aan het sleutelen. Mooie race van begin tot eind.
Van Avermaet heeft niets gestolen. Mooie overwinning voor hem.
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
- thestudent
- Forum-lid HC
Nibali kan ook helemaal niet goed dalen, maar heeft gewoon geen angst. Dit is niet de eerste keer dat het zo mis gaat voor Nibali.
Ik zat gewoon te schreeuwen naar de tv op die laatste klim. `Bijten Greg Bijten.'
Ik zat gewoon te schreeuwen naar de tv op die laatste klim. `Bijten Greg Bijten.'
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!