Carbon clinchers uit China vragen
Dank voor de info. Wilde eerst zelf spaken maar voor die prijs toch maar een complete set besteld bij Helinshellie schreef:ik heb ze besteld bij Helin Liu. prijzen maken volgens mij niet zo heel veel uit. ik heb een aantal leveranciers gemaild met wat ik wilde hebben (22 gaats vw en 24 achter) en vrijwel overal een vergelijkbare prijs.
-
- Forum-lid
Hallo,
Ik heb verschillende setjes wielen met novatec naven, namelijk de A271SB(voor) en F372SB(achter), als ik de lagers vervang door enduro lagers in achternaaf is het niet te doen van het gekraak(al reeds 2keer geprobeerd met nieuwe lagers en er voorzichtig ingetikt met andere lager of hulpstukje en telkens hetzelfde probleem.(de originele lagers zijn heel vlug stuk ook vind ik, 1 wedsrijd rijden in de regen en reeds problemen. Iemand advies wat het beste te doen?
Ik heb verschillende setjes wielen met novatec naven, namelijk de A271SB(voor) en F372SB(achter), als ik de lagers vervang door enduro lagers in achternaaf is het niet te doen van het gekraak(al reeds 2keer geprobeerd met nieuwe lagers en er voorzichtig ingetikt met andere lager of hulpstukje en telkens hetzelfde probleem.(de originele lagers zijn heel vlug stuk ook vind ik, 1 wedsrijd rijden in de regen en reeds problemen. Iemand advies wat het beste te doen?
Zijn bij de wielen van farsports velglint nodig?
ik heb de vittoria rubino gekocht en krijg ze er van zijn leven niet op met velglint
ik heb de vittoria rubino gekocht en krijg ze er van zijn leven niet op met velglint
Laatst gewijzigd door omer op 12 aug 2016 17:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik heb ze al even.Toen zat er geen rond.Ik had die van michelin er rond gedaan maar van toen al is het een ramp ivm nieuwe banden te monteren.Vooral het voorste wiellupo schreef:Zit er al bij dacht ik.omer schreef:Zijn bij de wielen van farsports velglint nodig?
-
- Forum-lid
Ja, is nodig om de spaakgaten af te dichten.
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Geen idee of je bij alle velgen van Farsports velglint nodig hebt maar bij deze alleszins wel of een alternatief voor velglint.
Je zou ook kunnen overwegen om veloplugs te gebruiken.
Deze bestaan in verschillende maten.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Of anders een bandenknecht gebruiken.
Ook een mogelijkheid is om als velgenlint te gebruiken de tubelesstape van Schwalbe, dan is de velg meteen tubeless ready gemaakt, deze tubelesstape is flinterdun.!
Ook een mogelijkheid is om als velgenlint te gebruiken de tubelesstape van Schwalbe, dan is de velg meteen tubeless ready gemaakt, deze tubelesstape is flinterdun.!
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless
Ik ga eens een heel dunne velglint gebruiken.
De bandenknecht heb ik al.onmogelijk om ze er zo op te trekken.zelfs de band alleen over de velg krijgen moet ik al serieus de bandenlichters gebruiken.Laat staan met de binnenband erbij
Echt een ellende is het.
Wat ik ook opgemerkt heb is de openingen van beide wielen verschillend zijn.
De voorste is 15.5 mm en de achterste 16.5 mm
De bandenknecht heb ik al.onmogelijk om ze er zo op te trekken.zelfs de band alleen over de velg krijgen moet ik al serieus de bandenlichters gebruiken.Laat staan met de binnenband erbij
Echt een ellende is het.
Wat ik ook opgemerkt heb is de openingen van beide wielen verschillend zijn.
De voorste is 15.5 mm en de achterste 16.5 mm
Ik heb er uiteindelijk de schwalbe one terug moeten op leggen.
Een ander vraagske.er staat nu een 11 speed campa body op.
Kan ik deze wielen ook gebruiken op mijn andere fiets die voorzien is van een campa 10 speed groep.
Moet ik extra spacers steken en welke?
Een ander vraagske.er staat nu een 11 speed campa body op.
Kan ik deze wielen ook gebruiken op mijn andere fiets die voorzien is van een campa 10 speed groep.
Moet ik extra spacers steken en welke?