Maar we gaan het zien!!
Eerst vandaag ff 2x goud ophalen

Fiets Magazine nr. 5-2025 (incl. de zomer special) is nu verkrijgbaar! Bestel jouw exemplaar zonder verzendkosten in onze shop, voor jezelf of als cadeau voor iemand anders!
tijdritje of kalm aan ??Wiliertoerist schreef:Om 16:00 uur naar huis dan maar....EmPeHa schreef:Starttijden voor de tijdritten zijn ondertussen bekend.
Dat zou eigenlijk de enige m.o. behoren te zijn. En of je achteraf gezien gelijk hebt gehad is pas te beoordelen als je -inderdaad- alle feiten kent.chrissiewizzie schreef:Oordelen als je alle feiten pas kent is wel erg makkelijk. Dat is zoiets als achteraf gelijk hebben
Natuurlijk begrijp ik heel goed je beargumentatie.Zoals je altijd opkomt voor de profs en een goede inkijk geeft vanuit hun kant.amclassic-fan schreef:
Wat schiet Nederland er mee op als Bauke een toertocht van die tijdrit maakt? Hij weet dat hij niet gaat winnen, top 8 rijden is eigenlijk ook al uitgesloten. Dan kan je moeilijk verwachten dat hij zich hiervoor af gaat draaien, na 3 weken Tour + San Sebastian + wegwedstrijd RIO.
Die criteriums kan je van vinden wat je er van vindt, maar het zijn beroepssporters. Ze kunnen tot hun 35-40e geld verdienen met fietsen, maar daarna is het wel klaar. Als je in een paar avonden weer een jaar pensioen veilig kunt stellen dan vind ik dat niet zo'n vreemde keus.
Ik verbaas me meer over roeiers die in series bij de beste 3 moeten finishen en dan vol gas door blijven roeien terwijl nummer 3 al niet meer te zien is. Dat vind ik eigenlijk onprofessioneler.