Olympische spelen 2016
- daniel1975
- Forum-lid HC
Daphne op de 100m geloof ik nog niet in. De top zit zo dicht bij elkaar en ik denk dat de concurrentie nog niet achterste van de tong heeft laten zien. Plus dat ze op de 100m minder van haar topsnelheid kan profiteren tov de 200m.
Maar we gaan het zien!!
Eerst vandaag ff 2x goud ophalen
Maar we gaan het zien!!
Eerst vandaag ff 2x goud ophalen
Less is bore
- Supergrover
- Forum-lid HC
tijdritje of kalm aan ??Wiliertoerist schreef:Om 16:00 uur naar huis dan maar....EmPeHa schreef:Starttijden voor de tijdritten zijn ondertussen bekend.
- Wiliertoerist
- Forum-lid
plankgas over de linkerbaan.
En wegens vakantietijd geen last van file.
En wegens vakantietijd geen last van file.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Je kunt beter plankgas over de rechterbaan; al die vakantiechauffeurs rijden toch onnodig links op de cruise control...
Less is bore
- robbebopper
- Forum-lid HC
-
- Forum-lid
Dat zou eigenlijk de enige m.o. behoren te zijn. En of je achteraf gezien gelijk hebt gehad is pas te beoordelen als je -inderdaad- alle feiten kent.chrissiewizzie schreef:Oordelen als je alle feiten pas kent is wel erg makkelijk. Dat is zoiets als achteraf gelijk hebben
Volgens Gracenotes (Infostrada) doen we het helemaal niet verkeerd en liggen we nog steeds op koers voor 28 medailles. http://nos.nl/rio2016/artikel/2124449-z ... pelen.html
Vergeet niet dat veel medailles pas op het einde van de spelen worden uitgereikt, zoals bijvoorbeeld bij het zeilen en het surfen.
Vergeet niet dat veel medailles pas op het einde van de spelen worden uitgereikt, zoals bijvoorbeeld bij het zeilen en het surfen.
- AmstelGoldRaas
- Forum-lid
Ik vond die medaillevoorspellingen sowieso erg opportunistisch. Vanochtend op de radio al discussies over "tegenvallende Spelen voor NL" etc. Veel te vroeg imho.
Mij boeien die medailles eigenlijk niet zoveel. Ik vind de verhalen veel leuker. Boksers die opgepakt worden door de Braziliaanse politie, een bus journalisten die wordt bekogeld, van Gelder die naar huis wordt gestuurd. Van dat soort leedvermaak geniet ik veel meer dan een of andere medaille op een sport waar ik toch niks mee heb.
Live fast; die young. mijn blog
Wielrenners die hard op hun bek gaan door een boze gans, van dat soort leedvermaak geniet ik veel meer dan van reisverhalen van een fietser die ik toch niet ken...
(Da's niet waar, maar ik vind je bijdrage een beetje vreemd.)
(Da's niet waar, maar ik vind je bijdrage een beetje vreemd.)
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
Natuurlijk begrijp ik heel goed je beargumentatie.Zoals je altijd opkomt voor de profs en een goede inkijk geeft vanuit hun kant.amclassic-fan schreef:
Wat schiet Nederland er mee op als Bauke een toertocht van die tijdrit maakt? Hij weet dat hij niet gaat winnen, top 8 rijden is eigenlijk ook al uitgesloten. Dan kan je moeilijk verwachten dat hij zich hiervoor af gaat draaien, na 3 weken Tour + San Sebastian + wegwedstrijd RIO.
Die criteriums kan je van vinden wat je er van vindt, maar het zijn beroepssporters. Ze kunnen tot hun 35-40e geld verdienen met fietsen, maar daarna is het wel klaar. Als je in een paar avonden weer een jaar pensioen veilig kunt stellen dan vind ik dat niet zo'n vreemde keus.
Ik verbaas me meer over roeiers die in series bij de beste 3 moeten finishen en dan vol gas door blijven roeien terwijl nummer 3 al niet meer te zien is. Dat vind ik eigenlijk onprofessioneler.
Maar het blijft natuurlijk wel de OS en als elke sporter die geen echte kans had om bij de eerste 8 te eindigen ...op zijn of haar dicipline.....dan kunnen de OS wel op 1 dag worden gehouden en hoeft 90% van de deelnemers niet eens te komen.
Wat mij betreft zou je ook kunnen overwegen om bv sporten als golf, wielrennen, voetbal en basketbal ,waarbij miljoenen worden verdiend door de spelers...niet meer mee te laten doen aan de OS.Maar dat is een andere discussie.
In tegenstelling tot Havanna vind ik zeilen, 1 van de de mooiste sporten om naar te zien. Het is altijd weer spannend wie goed uit een kruisrak komt.
Maar ja ik ben dan ook inwoner van de stad waar vandaag de hardzeildag is ...op het bekendste meer van Nederland.
Nog even iets totaal anders.Mag de winnaar van een OS medaille in de aankomende 4 jaar ook een speciaal aangepast en herkenbaar ploegshirt fietsen.... net als de WK kampioen of komen er speciale strepen op zijn mouw.(net als een nationaal kampioen).Of is dat niet zo.