Ik wil eens gaan ondervinden of CX iets voor me is, dus ben op zoek naar een eenvoudige (maar nog in redelijk goede staat zijnde) cyclocrosser.
Qua maat... ik denk 54 tot 56 framemaat. Ter vergelijking: mijn racer is een Canyon Aeroad framemaat S. Ben zelf 1.78 m lang.
Eisen? Niet zoveel. Cantilever remmen zijn geen probleem. Groepset graag minimaal Shimano 105 of vergelijkbaar.
Budget, afhankelijk van de fiets tussen de 300 en 500 euro.
Heeft iemand nog wat leuks staan waar hij/zij vanaf wil?
2e-hands cyclocrosser 54 a 56 cm
Ik heb nog een staan die ik twee jaar terug met hetzelfde doel opgebouwd heb en nu weg mag vanwege een nieuw project. Guerciotti Cross Force frame, Avid Shorty Ultimate remmen, Campa Mirage/Veloce 9 speed groep, Mavic CXP velgen.
Frame is 57 cm c/t, 54cm c/c en bovenbuis is 56cm c/c. Ik ben zelf 1.83. Frame en remmen zijn weinig gebruikt, groep en wielen zijn wel veel gebruikt, maar in prima staat.
Stuur maar een pb, mocht je geïnteresseerd zijn. Prijs komen we dan wel uit.
Frame is 57 cm c/t, 54cm c/c en bovenbuis is 56cm c/c. Ik ben zelf 1.83. Frame en remmen zijn weinig gebruikt, groep en wielen zijn wel veel gebruikt, maar in prima staat.
When I see a person on a bicycle I have hope for the future of the human race.
- H.G. Wells
- H.G. Wells
Is het dit model? https://www.giant-bicycles.com/nl-nl/bi ... 603/39922/kawouter schreef:Hoi, ik heb een rabo giant TCX met campa veloce. Die mag eventueel weg. Stuur me maar een pb.
Maar dan met Campa Veloce...
Welke framemaat heb je staan? Ik stuur je even een pb.
Thanks. Heb er alleen net de geotabel van m'n Aeroad even bijgepakt, maar dit gaat me net iets te groot worden denk ik. Ik schaf liever een CX aan die me wat "te klein" is dan een frame dat aan de grote kant is voor mijn lengte en bbl.Erik schreef:Ik heb nog een staan die ik twee jaar terug met hetzelfde doel opgebouwd heb en nu weg mag vanwege een nieuw project. Guerciotti Cross Force frame, Avid Shorty Ultimate remmen, Campa Mirage/Veloce 9 speed groep, Mavic CXP velgen.
Canyon Aeroad 8.0 Di2
Cannondale CAADX
Cannondale CAADX
Hij is geloof ik niet in de verkoop geweest. Veloce omdat ik het frame zelf heb opgebouwd.stevendbr schreef:
Is het dit model? https://www.giant-bicycles.com/nl-nl/bi ... 603/39922/
Maar dan met Campa Veloce...
Het is deze
Ik heb er ook een te koop staan, zie http://link.marktplaats.nl/m1071698178
Het is een Fort Cross.Max in maat 52 (ben zelf 1,76m) afgemonteerd met een mix van Ultegra/Dura Ace 9spd. Deze fiets staat te koop in Leiden. Mocht je interesse hebben, stuur dan vooral een pb of een mailtje.
Het is een Fort Cross.Max in maat 52 (ben zelf 1,76m) afgemonteerd met een mix van Ultegra/Dura Ace 9spd. Deze fiets staat te koop in Leiden. Mocht je interesse hebben, stuur dan vooral een pb of een mailtje.
Even terugmelden: ik heb inmiddels een mooi exemplaar gevonden en overgenomen. Betreft een Cannondale CaadX.
Voor eenieder waarmee ik contact heb gehad vanuit dit topic: bedankt voor de tijd/moeite! Ik zal t.z.t. wel een keer verslag doen in het Cyclocrosser-topic over hoe de machine bevalt na een paar ritjes.
Voor eenieder waarmee ik contact heb gehad vanuit dit topic: bedankt voor de tijd/moeite! Ik zal t.z.t. wel een keer verslag doen in het Cyclocrosser-topic over hoe de machine bevalt na een paar ritjes.
Canyon Aeroad 8.0 Di2
Cannondale CAADX
Cannondale CAADX