Redactie: 'Bij warm weer geen polyester...' ???????
Wederom, onzin. Genoeg merken die spul verkopen waarin vooral merinowol zit. (Kosten vaak een vermogen, en ik zie voor een broek het nut minder, maar het kan..)
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
-
- Forum-lid
Zogenaamde zolderkamerterroristWilliam235 schreef:Een snel drogend fietsshirt van .................................... Wol . Ik pis in mijn broek.. Een thermo shirt bij warm weer Mijn pis is helaas opchrissiewizzie schreef:Ik rij zelf nog bij behoorlijk hoge temperaturen met een polyester thermoshirtje onder mijn fietsshirt, maar als het echt warm is, heb ik wel graag een snel drogend fietsshirt aan. De meeste polyester shirts drogen inderdaad niet goed. Mijn Rapha club jersey die gedeeltelijk van wol is, is op dit moment favoriet.
Nou lachebekje, dan heb je blijkbaar geen ervaring met merinowol. In de winter zweer ik bij sokken van dat materiaal. Lekker warm, en vooral sneldrogend.William235 schreef:Een snel drogend fietsshirt van .................................... Wol . Ik pis in mijn broek.. Een thermo shirt bij warm weer Mijn pis is helaas opchrissiewizzie schreef:Ik rij zelf nog bij behoorlijk hoge temperaturen met een polyester thermoshirtje onder mijn fietsshirt, maar als het echt warm is, heb ik wel graag een snel drogend fietsshirt aan. De meeste polyester shirts drogen inderdaad niet goed. Mijn Rapha club jersey die gedeeltelijk van wol is, is op dit moment favoriet.
Fietskleding niet zo snel een voorbeeld, maar als je ooit met flinke temperatuur van dat ClimaCool spul van Adidas (overigens ook gewoon synthetisch) aan hebt gehad bij het sporten, dan merk je het verschil met "standaard" kleding welWilliam235 schreef: Wat is in godsnaam 'ademende kleding'? Daar kun je de lezers toch niet mee opzadelen...