Rose (voorheen Red Bull)
Zo reageert ROSE over catalogus en beschikbaarheid fietsen in Bocholt:
De catalogus kun je vanaf volgende week bestellen. Hij wordt dit weekend gepresenteerd op de Eurobike in Friedrichshafen. De nieuwe modellen komen dan stuk voor stuk in de winkel, tegen het eind van het jaar zijn ze allemaal beschikbaar in de winkel.
De catalogus kun je vanaf volgende week bestellen. Hij wordt dit weekend gepresenteerd op de Eurobike in Friedrichshafen. De nieuwe modellen komen dan stuk voor stuk in de winkel, tegen het eind van het jaar zijn ze allemaal beschikbaar in de winkel.
Weet iemand of Rose gewoonlijk qua (aanbiedings-) prijs ook nog iets doet met 2016 modellen? Of is dat hier nooit aan de orde?
Na de zomer is er altijd een sale (geloof in september). je moet even de site in de gaten houden voor de exacte data.Hanz Bé schreef:Weet iemand of Rose gewoonlijk qua (aanbiedings-) prijs ook nog iets doet met 2016 modellen? Of is dat hier nooit aan de orde?
-
- Forum-lid
Eigenlijk doet Rose dat ieder jaar in het laatste kwartaal. Als er grote wijzigingen zijn is de korting tussen 10 a 20% en anders met kleine aanpassingen wat minder. Je kunt ook in de magazijn verkoop kijken, de laatste tijd valt de korting daarbij wat tegen en kun je beter vooraf in de zaak kopen en de fiets helemaal configureren zoals je deze zelf wil. In de magazijn verkoop (VIP) is de korting wellicht wat scherper (hoeft niet), maar moet je nemen zoals de fiets is en zelf aanpassen.Hanz Bé schreef:Weet iemand of Rose gewoonlijk qua (aanbiedings-) prijs ook nog iets doet met 2016 modellen? Of is dat hier nooit aan de orde?
Rose X-lite Four disc Di2 2018 & Mr. Big 2 29-er 2014
Okay, dank.
-
- Forum-lid
Ik heb vandaag de catalogus per post binnen gekregen
@wienesroa: ik begrijp je smiley niet, maar ben mss wel een soort digibeet op dat vlak.
@wienesroa: ik begrijp je smiley niet, maar ben mss wel een soort digibeet op dat vlak.
Op de nederlandse magazijnuitverkoop pagina staat dit onder de afbeeldingen:
Verder staat er op de Duitse pagina dat de uitverkoop donderdag 15 september begint.
Op de Nederlandse pagina staat 16 september als startdatum.
Maar echt duidelijk is het niet inderdaad.Flink afgeprijsde racefietsen, mountainbikes, trekkingfietsen en e-bikes
Verder staat er op de Duitse pagina dat de uitverkoop donderdag 15 september begint.
Op de Nederlandse pagina staat 16 september als startdatum.
-
- Forum-lid
Heeft dat er niet mee te maken dat houders van klantenkaarten een dagje eerder al mogen komen shoppen?
Heb over de sale van de afgelopen jaar meen ik minder goede berichten gelezen. Het hangt er natuurlijk ook van af wat je zoekt. Reken je op een Assosbroek voor 4 tientjes dan kan je denk ik wel thuisblijven. Helemaal als je zoekt in maten m of L, daar is de meeste vraag naar, is zo op.
Heb over de sale van de afgelopen jaar meen ik minder goede berichten gelezen. Het hangt er natuurlijk ook van af wat je zoekt. Reken je op een Assosbroek voor 4 tientjes dan kan je denk ik wel thuisblijven. Helemaal als je zoekt in maten m of L, daar is de meeste vraag naar, is zo op.
Vandaag mijn x-lite CRS opgehaald in Bocholt. De Sram Force uitvoering.
Op de foto nog zoals opgehaald. Voor de eerste rit heb ik het zadel vervangen door een ISM zadel. Verder laat ik de stuurpen nu nog maar even omhoog wijzen. Eerst wil ik het zadel optimaal, daarna ga ik met de stuurafstelling rommelen.
Vanavond een korte "maiden trip" gedaan. Fietsje fietst erg fijn!
Op de foto nog zoals opgehaald. Voor de eerste rit heb ik het zadel vervangen door een ISM zadel. Verder laat ik de stuurpen nu nog maar even omhoog wijzen. Eerst wil ik het zadel optimaal, daarna ga ik met de stuurafstelling rommelen.
Vanavond een korte "maiden trip" gedaan. Fietsje fietst erg fijn!