EmPeHa schreef:Als je zoekt op Multicycle staat hij onder racefietsen.
Haha... Jij mag niet meer raden....
Fiets Magazine nr. 11-2024, inclusief de trainings- en voedingsgids voor 2025, ligt nu in de winkel! Bestel 'm zonder verzendkosten in onze shop!
alien schreef:OK. No offence, maar Multicycle is niet direct een legendarisch racefietsmerk waar mensen (verzamelaars en liefhebbers) specifiek naar op zoek zijn. Half afgebouwde fixie-projecten, of roestige oude troep die zogenaamd "perfect voor een fixie-project" is, vind je ook bij bosjes op MP.
Het enige aansprekende aan jouw fiets, is juist die FF crank, die voor een sporadische liefhebber interessant kan zijn. En die noem je niet.
Heb je weleens gekeken hoeveel racefietsen er per dag op MP gezet worden? Ik durf te wedden, dat je meer vangt als je die crank los op MP zet met een goede omschrijving, dan voor die hele fiets.
Connie086 schreef:alien schreef:OK. No offence, maar Multicycle is niet direct een legendarisch racefietsmerk waar mensen (verzamelaars en liefhebbers) specifiek naar op zoek zijn. Half afgebouwde fixie-projecten, of roestige oude troep die zogenaamd "perfect voor een fixie-project" is, vind je ook bij bosjes op MP.
Het enige aansprekende aan jouw fiets, is juist die FF crank, die voor een sporadische liefhebber interessant kan zijn. En die noem je niet.
Heb je weleens gekeken hoeveel racefietsen er per dag op MP gezet worden? Ik durf te wedden, dat je meer vangt als je die crank los op MP zet met een goede omschrijving, dan voor die hele fiets.
Dus eigenlijk moet ik de crank verkopen met de fiets eromheen Haha. . Prima...
En wat is een goede omschrijving erbij? Weet je dat?