Dat is nieuw voor mij. Ik heb het paar jaar geleden geprobeerd met een Sworks frame en toen ging het mis zodra ik vroeg of ze naar NL konden versturen. Mocht niet was 2 of 3 keer het antwoord.fietser1972 schreef:Waar baseer je dat op? Ik heb een specialized fiets uit de UK online gekocht en meerdere andere winkels uit de UK bereid gevonden een frame te versturen. Ook een frame uit Duitsland laten versturen was geen probleem.daniel1975 schreef:want in de UK naar NL verzenden lukt al niet. Bedrijfsbeleid .
Hier bijvoorbeeld de Allez Sprint met 105 in de UK voor 1542 euro:
https://www.cyclestore.co.uk/specialize ... e-ID_70190
Specialized
- daniel1975
- Forum-lid HC
Less is bore
- daniel1975
- Forum-lid HC
En op die site staan ook lang niet alle modellen...
Less is bore
Spullen in de UK bestellen is geen enkel probleem, heb onlangs nog een set Roval wielen gekocht (Sigma sports, Cyclestore, Evans etc. ) USA is even zoeken maar lukt ook wel, gewoon een kwestie van een stuk of 10 mailtjes versturen, de copy paste methode.scoloo schreef:Ik heb ook wel eens spul van specialized in het buitenland besteld. Maar dat ging mooi niet door. Mocht inderdaad niet. Dat was hun antwoord toen ik er naar vroeg.
Duitsland is wat lastiger, die lijken zich aardig aan de regels te houden.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Dus we hebben allebei beetje gelijk; bedrijfsregels zijn dat het niet mag maar sommige zaken doen het toch.
Ze maken best mooie spullen, maar verder is het een &@$#% bedrijf.
Less is bore
Ik stoor me er niet zo aan. Ik heb het altijd als een uitdaging gezien om juist "dat ene zadel te bemachtigen" wat hier niet te krijgen is. Kost soms wat tijd maar de aanhouder wint.daniel1975 schreef:Dus we hebben allebei beetje gelijk; bedrijfsregels zijn dat het niet mag maar sommige zaken doen het toch.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Mocht je toevallig tegen een 55cm zwart S-works Roubaix frame aanlopen wat ook nog een voor normale remmen geschikt is bij een bedrijf dat wil versturen hoor ik het graag.
Dat is het enige speci frame wat ik puur op basis van geo zou overwegen, maar in NL niet te krijgen. Disk-terreur only.
Dat is het enige speci frame wat ik puur op basis van geo zou overwegen, maar in NL niet te krijgen. Disk-terreur only.
Less is bore
MaSa schreef:Spullen in de UK bestellen is geen enkel probleem, heb onlangs nog een set Roval wielen gekocht (Sigma sports, Cyclestore, Evans etc. ) USA is even zoeken maar lukt ook wel, gewoon een kwestie van een stuk of 10 mailtjes versturen, de copy paste methode.scoloo schreef:Ik heb ook wel eens spul van specialized in het buitenland besteld. Maar dat ging mooi niet door. Mocht inderdaad niet. Dat was hun antwoord toen ik er naar vroeg.
Duitsland is wat lastiger, die lijken zich aardig aan de regels te houden.
Haha was inderdaad Duitsland ja. Ik had het besteld samen met wat ander spul. Netjes afgerekend en ik kreeg na een dag een mailtje. Alles was opgestuurd maar behalve dat van Specialized aangezien ze dat niet mochten van de fabrikant. Aan de ene kant kan ik er opzich wel inkomen.
Voorbeeld : Ik ben monteur en vele onderdelen zijn in Polen veel goedkoper. Terwijl we het over de zelfde onderdelen hebben. Zouden ze dit niet doen dan werd daar nooit weer een onderdeel verkocht want dan is het daar gewoon veels te duur. Maar ze willen niet hebben dat wij het daar bestellen. Want dat zou marktverzieking zijn. Het is krom maar ook wel logisch.
Biking is Living!
- daniel1975
- Forum-lid HC
Waarom kan Speci in Dld of Nl goedkoper zijn? Das toch krom.
Zelfde met andere merken overigens.
Zelfde met andere merken overigens.
Less is bore
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
verschil in importheffingen, in btw en ze zullen met hun prijzen wellicht mee wilen gaan met het prijspeil van het desbetreffende land?
Krijg het niet voor elkaar om een lijst te krijgen van alle Specialized Concept Stores in de VS. Wat doe ik verkeerd?
Je kunt geen javascript ontleden om te achterhalen hoe retarded de dealer locator van Specialized werkt?havana schreef:Krijg het niet voor elkaar om een lijst te krijgen van alle Specialized Concept Stores in de VS. Wat doe ik verkeerd?
Gezien de brackets in de parameters, even de onderstaande URL kopiëren in de browser.
https://www.specialized.com/us/en/retailer-locator?lat=38.8671878&lng=-94.70188999999999&radius=9000000&c[]=1&address=KS%2066221
Deze link geeft je volgens mij alle dealers in de US. Wat ik heb gedaan is een lat/long gepakt midden in de US en vervolgens de radius in de URL gepropt en verhoogd naar 9000000 mijl. Het adres is een random adres in de US, die bij de lat/long hoort. Omdat je in de US website zit, zal hij alleen dealers laten zien uit de US.
Is dit wat je zocht?