Specialized
Heeft iemand je wel eens verteld dat je briljant bent?
Mail naar alle Specialized Concept Stores in de VS is onderweg.....
Mail naar alle Specialized Concept Stores in de VS is onderweg.....
- Wiliertoerist
- Forum-lid
Succes Havana, ik ben heel benieuwd.
Naar welke kleur ben je op zoek ?
Er zijn nu ook bijpassende "Allez" schoenen....
Naar welke kleur ben je op zoek ?
Er zijn nu ook bijpassende "Allez" schoenen....
Ik zou graag de lichtblauwe bestellen. Ik krijg tot dusver nogal uiteenlopende reacties. De één zegt dat dit frame nooit geleverd gaat worden, de ander beweert dat het alleen in persona besteld kan worden (dus niet verzonden, ook niet in de VS). Ik heb nu één shop die zegt dat dit frame half november beschikbaar zou moeten komen. Ook zij beweren dat ze het frame niet mogen verzenden van Specialized, maar zo lang het binnen de VS is willen ze dit wel doen.
Pbhavana schreef:Ik zou graag de lichtblauwe bestellen. Ik krijg tot dusver nogal uiteenlopende reacties. De één zegt dat dit frame nooit geleverd gaat worden, de ander beweert dat het alleen in persona besteld kan worden (dus niet verzonden, ook niet in de VS). Ik heb nu één shop die zegt dat dit frame half november beschikbaar zou moeten komen. Ook zij beweren dat ze het frame niet mogen verzenden van Specialized, maar zo lang het binnen de VS is willen ze dit wel doen.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Nooit geleverd gaat worden? Waarom laat je het dan in hemelsnaam zien aan het grote publiek?
Less is bore
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
waar vind ik eigenlijk een foto van de blauwe die je op het oog hebt? (te warm om te zoeken dat begrijp je)
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
oja, die foto herinner ik me nu, zal @53x11 bekoren! hoe wil je 'm afmonteren? eTap?
Och nu raak je een gevoelige snaar.... Ik kom er niet echt uit.
eTap kan ik eigenlijk niet verantwoorden. 2200 ballen voor een groep, gekkenwerk IMHO. Komt nog eens bij dat ik de AD vrij lomp vind. Ook geloof ik niet zo in het hele draadloze gebeuren. Niet dat het niet werkt, maar het feit dat je allerlei batterijen hebt spreekt me gewoon niet aan. Ik heb liever één centrale batterij. Dan maar iets meer werk om te installeren, dat doe je toch maar 1x.
Eventueel zou ik wat geld kunnen besparen door voor de upgradekit te gaan. Kost nog 1200€. Ik zou dan m'n huidige remmen overzetten en een crank heb ik ook nog liggen. Moet dan nog een cassette en een ketting hebben.
Alternatief is Ultegra Di2. Wel zonder die crank want die vind ik afzichtelijk. Voor het geld wat je voor eTap betaalt heb j een Ultegra Di2 groep, een custom Marchisio cassette, een Quarq erbij en DA9000 remmen. Bijkomend voordeel van deze optie is dat ik weer met m'n geliefde Time-pedalen kan rijden (althans op de zomerfiets, de Powertaps houd ik dan wel voor op de winterfiets, spinner en op huurfietsen).
Bijkomend voordeel van Ultegra is dat de boel is te upgraden naar het nieuwe "brein" waarmee de nieuwe DA groep ook uitgerust is. Vooral de mogelijkheid om sequentieel te schakelen spreekt me zeer aan.
De nadelen van niet-merkvast zijn begin ik langzaam te ondervinden .....
eTap kan ik eigenlijk niet verantwoorden. 2200 ballen voor een groep, gekkenwerk IMHO. Komt nog eens bij dat ik de AD vrij lomp vind. Ook geloof ik niet zo in het hele draadloze gebeuren. Niet dat het niet werkt, maar het feit dat je allerlei batterijen hebt spreekt me gewoon niet aan. Ik heb liever één centrale batterij. Dan maar iets meer werk om te installeren, dat doe je toch maar 1x.
Eventueel zou ik wat geld kunnen besparen door voor de upgradekit te gaan. Kost nog 1200€. Ik zou dan m'n huidige remmen overzetten en een crank heb ik ook nog liggen. Moet dan nog een cassette en een ketting hebben.
Alternatief is Ultegra Di2. Wel zonder die crank want die vind ik afzichtelijk. Voor het geld wat je voor eTap betaalt heb j een Ultegra Di2 groep, een custom Marchisio cassette, een Quarq erbij en DA9000 remmen. Bijkomend voordeel van deze optie is dat ik weer met m'n geliefde Time-pedalen kan rijden (althans op de zomerfiets, de Powertaps houd ik dan wel voor op de winterfiets, spinner en op huurfietsen).
Bijkomend voordeel van Ultegra is dat de boel is te upgraden naar het nieuwe "brein" waarmee de nieuwe DA groep ook uitgerust is. Vooral de mogelijkheid om sequentieel te schakelen spreekt me zeer aan.
De nadelen van niet-merkvast zijn begin ik langzaam te ondervinden .....
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
wat is er zo bijzonder aan die time pedalen qua montage?
tweedehands Record EPS v2 (of zelfs Chorus EPS) ook overwogen?
of een V1
http://www.marktplaats.nl/a/fietsen-en- ... =lr&pos=12
(weet dat je twijfelt over de kwaliteit <v2, maar toch)
tweedehands Record EPS v2 (of zelfs Chorus EPS) ook overwogen?
of een V1
http://www.marktplaats.nl/a/fietsen-en- ... =lr&pos=12
(weet dat je twijfelt over de kwaliteit <v2, maar toch)
Ik heb Chorus overwogen, 1300 euro's exclusief crank via Mantel. Maar die is niet te updaten naar V3 en je zit met dat extra oplaadgat...
@Frank - Ik zou toch de eTap overwegen. Qua installatie is het gewoon top - en zoals ik heb gedaan eerst als upgrade groep te kopen. Nu heb ik inmiddels door verkoop van mijn DA9000 remmen de Sram remmen kunnen kopen. Op 15 sept. komt de Quarq DZero crank uit wat mijn groep compleet maakt.
Qua batterij - heeft 2 toch de voorkeur ben ik achter. Is er 1 defect of leeg tijdens je rit ( batterij drain ) dan kan je met eTap altijd nog 1 derailleur bedienen. Met Shimano of Campagnolo ben je uitgepiest. Niet dat het vaak zal gebeuren - en ik heb er met de Ultegra ook nooit over nagedacht.
Dat de AD van eTap niet zo superfraai is komt door de batterij. Misschien komt Sram nog eens met een mooie update qua vorm voor de batterij.
Qua frame is je keuze wel heel erg fraai - kan niet anders zeggen.
Qua batterij - heeft 2 toch de voorkeur ben ik achter. Is er 1 defect of leeg tijdens je rit ( batterij drain ) dan kan je met eTap altijd nog 1 derailleur bedienen. Met Shimano of Campagnolo ben je uitgepiest. Niet dat het vaak zal gebeuren - en ik heb er met de Ultegra ook nooit over nagedacht.
Dat de AD van eTap niet zo superfraai is komt door de batterij. Misschien komt Sram nog eens met een mooie update qua vorm voor de batterij.
Qua frame is je keuze wel heel erg fraai - kan niet anders zeggen.
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless